دبیر نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری مشهد گفت:در این نمایشگاه مردم با حوزه های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری آشنا می شوند

برگزاری نمایشگاه بورس ،بانک، بیمه و سرمایه گذاری در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مهرداد جهان تاب عصر امروز در نشست خبری اولین نمایشگاه بورس،بانک،بیمه و فرصت های سرمایه گذاری با حضور اصحاب رسانه برگزارشد، افزود: یکی دیگر از اهداف این نمایشگاه جمع کردن همه سرمایه گذاران و قرار دادن دستاوردهایشان در معرض دید عموم است.

او با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار می‌شود، تصریح کرد: سرمایه گذاران فعال داخلی و  همچنین سرمایه گذاران فعال از کشورهای افغانستان،گرجستان،تاجیکستان،قطر، کویت و امارات در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

جهان تاب با بیان اینکه از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه سرمایه گذاری در استان است افزود: با توجه به اینکه این نمایشگاه برای اولین بار در خراسان رضوی برگزار می‌شود، می تواند بستری مناسب برای سرمایه گذاری و هدفمند کردن توسعه اقتصادی در این استان باشد.
اولین نمایشگاه بورس، بانک ،بیمه و فرصت های سرمایه گذاری از ۳۰ دی تا ۲ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام// غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.