بازتاب تحقق رویای 52 ساله والیبال ایران در فدراسیون جهانی

فدراسیون جهانی والیبال با انتشار فیلمی در سایت خود سخت کوشی ها و تلاش های ایرانی ها برای شکستن طلسم 52 ساله راه یابی به المپیک را به نمایش گذاشت.

بازتاب تحقق رویای 52 ساله والیبال ایران در فدراسیون جهانیبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران اردیبهشت ماه سال جاری و در مسابقات انتخابی المپیک در کشور ژاپن که با حضور هشت تیم برتر جهان و آسیا برگزار شد، با کسب عنوان دومی برای نخستین بار مجوز حضور در بازی های المپیک را به دست آورد تا بعد از 52 سال حضور این رشته ورزشی در المپیک، ایران نیز در این رقابت ها شرکت کند.

وب سایت رسمی فدراسیون جهانی والیبال در بررسی عملکرد سال 2016 خود به این موضوع پرداخته و تاکید کرده است که ایران در چند سال اخیر به موفقیت های بزرگی دست یافته است. در سال 2014 مقام چهارم سطح یک لیگ جهانی را کسب کرد. در سال 2016 هم برای اولین بار به المپیک راه یافت. فدراسیون جهانی والیبال در کلیپ خود اظهارات سعید معروف و فرهاد ظریف در حاشیه تمرین تیم ملی را نشان داده است.

سعید معروف در بخشی از اظهارات خود تاکید کرده است که در ورزش همانند هر چیز دیگری به تمرین و تکرار نیاز است. والیبال جزء ورزش هایی است که در آن باید به ثانیه تصمیم گرفت. در حین بازی، زمان برای تصمیم گیری وجود ندارد. بنابراین تمرینات باید با سرعت و شدت بالا انجام گیرد تا تصمیم گیری آنی برای بازیکنان مشکل ساز نشود.

کاپیتان تیم ملی والیبال در ادامه یادآور می شود که رفتن به المپیک کارنامه ی این گروهی را که در این چند سال زحمت کشیده اند، تکمیل می کند. تیم ایران حتی به نتیجه گرفتن در خود المپیک هم فکر می کند. رفتن والیبال ایران به المپیک به نوعی طلسم شده که امسال باید این طلسم شکسته شود.

در ادامه این گزارش، عزم و اراده مردان والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک به تصویر کشیده شده است و یادآور می شود که این تمرینات و تلاش های بی وقفه تیم ملی برای تحقق بخشیدن به رویای چندین و چند ساله والیبال ایران است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۷ دی ۱۳۹۵
دردو بلای اینا بخوره تو سر فوتبالیستها
آخرین اخبار