پرونده لیگ برتر والیبال نوجوانان بسته می شود

مرحله نهایی لیگ برتر نوجوانان به میزبانی رامسر برگزار می شود تا تیم های اول تا سوم این رقابت ها معرفی شوند.

پرونده لیگ برتر والیبال نوجوانان بسته می شودبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران در رده سنی نوجوانان پسر جام «شهدای منا» به صورت متمرکز و از روز شنبه 16 بهمن ماه آغاز می شود و  6 روز ادامه خواهد داشت.

هشت تیم برتر مرحله مقدماتی لیگ برتر نوجوانان در مرحله نهایی این رقابت ها شرکت می کنند که رقابت های خود را در دو گروه زیر آغاز خواهند کرد:

گروه یک: پیکان، صالحین ورامین، شهرداری ارومیه و هاوش گنبد
گروه دوم: سایپا تهران، سازمان عمران شهرداری ساری، کاله مازندران و شهرداری تبریز

روزهای شنبه 16 تا دوشنبه 18 بهمن ماه مرحله مقدماتی این رقابت است و سه شنبه 19 بهمن ماه مرحله پلی آف برگزار می شود و تیم های برنده راهی مرحله نیمه نهایی و نهایی می شوند که در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 20 و 21 بهمن ماه پیگیری خواهد شد.

ثبت نام تیم ها از 28 دیماه آغاز می شود و تا 6 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

هر تیم می تواند در این رقابت ها از 14 بازیکن متولد 11 دیماه سال 1377 به بعد استفاده کند.
 
ورودی این رقابت ها 50 میلیون ریال است و چنانچه تیم ها درخواست استفاده از خوابگاه، ایاب و ذهاب و تغذیه داشته باشند، 15 میلیون ریال باید به میزبان پرداخت کنند.

تیم های شرکت کننده در صورتی که از 20 بازیکن استفاده نکرده باشند می توانند لیست خود را برای مرحله نهایی از بازیکنان آزاد تکمیل کنند و بازیکنانی که در مرحله مقدماتی حذف شدند اجازه شرکت در مرحله نهایی ندارند.

گواهی تحصیلی عکسدار با مهر دبیرستان یا مدرسه راهنمایی با تائیدیه مربوط و افرادی که ترک تحصیل کرده اند، نامه از حوزه نظام وظیفه، اصل و کپی شناسنامه عکسدار، کارت ملی، کارت بیمه ورزشی، کارت عضویت فدراسیون و برای اعضاء کادر فنی، اصل وکپی کارت مربیگری، شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، بیمه ورزشی و کارت عضویت فدراسیون از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام است.

چنانچه تیم باشگاهی در مسابقات شرکت نکند، برابر بند 15 (7-15) آئین نامه سازمان لیگ رفتار خواهد شد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار