رقابت برای جذب گزینه مشترک ایران- روسیه؛

چرخش 180 درجه ای فدراسیون والیبال به سمت استويچوف

به گفته دبير فدراسيون واليبال، يكی از افراد حذف شده از لیست سرمربی گری تیم ملی والیبال کشورمان به جمع گزينه‌های مد نظر فدراسيون بازگشته است.

محمود افشاردوست در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال گفت: پیش از این فدراسیون والیبال با برخی مربیان مذاكراتی انجام داده بود كه به توافق نرسیده بودیم اما در حال حاضر مجدد در حال بررسی یكی از این گزینه‌ها هستیم. 

وی ادامه داد: مسئولان فدراسیون بی وقفه درتلاش هستند كه گزینه‌های مورد نظر را از تمام جوانب بررسی كنند. هدف ما بهترین انتخاب است و قطعا در راستای این انتخاب كوتاهی نخواهیم كرد. 

افشاردوست خاطر نشان كرد: انتخاب سرمربی تیم ملی موضوع مهمی است و فكر می‌كنم با عجله تصمیم گرفتن شرایط را سخت كند. اگر بخواهیم بدون بررسی تصمیم بگیریم ممكن است انتخاب خوبی انجام ندهیم. 

دبیر فدراسیون والیبال درباره احتمال حضور كولاكوویچ و این موضوع كه روس‌ها به دنبال جذب این مربی هستند، گفت: هر مربی كه آزاد است و تیم ندارد ممكن است مورد توجه هر تیمی باشد باید دید در نهایت كدام مربی با كدام تیم به توافق می‌رسد. 

این در حالی است كه چندی پیش فدراسیون والیبال ایران مذاکرات خود را رادوستین استویچف بلغاری را برای قبول هدایت تیم ملی والیبال ایران آغاز کرد اما زمانی که این مذاکرات به مراحل پایانی خود نزدیک شد، طرفین نتوانستند با هم به توافق برسند.

به نظر می‌رسد گزینه احتمالی فدراسیون كه پس از به توافق نرسدن، مجددا مورد توجه قرار گرفته است، استویچوف بلغاری باشد! 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار