همدانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

خطای غیرعمدی انسانی دلیل اصلی آتش سوزی پلاسکو

معاون امنیتی استانداری تهران گفت: درباره علت آتش‌سوزی گمانه‌زنی‌های بسیاری شده اما دلیل اصلی خطای غیرعمدی انسانی بوده و تاکنون هیچ علت دیگری در این زمینه گزارش نشده است.

///
محسن همدانی معاون امنیتی استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح بررسی حادثه پلاسکو اظهار داشت: مسئولیت بررسی ابعاد امنیتی پلاسکو برعهده ما بود که خوشبختانه این کار انجام شد.

وی با اشاره به علت وقوع آتش‌سوزی پلاسکو تصریح کرد: برخی رسانه‌ها درباره علت آتش‌سوزی گمانه‌زنی‌های بسیاری کردند اما در واقع دلیل اصلی این حادثه خطای غیرعمدی انسانی بوده و تاکنون هم هیچ علت دیگری در این زمینه گزارش نشده است. 

گفتنی است، حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری روز پنجشنبه 30 دی ماه اتفاق افتاد که به دلیل نبود گازکشی در این مرکز تجاری، علت اصلی این حادثه اتصال برق و روشن شدن پیک نیک گزارش شد براین اساس حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات هم با حضور در محل حادثه آتش سوزی اعلام کرد تا این لحظه به هیچگونه اطلاعات یا نشانه‌ای از خرابکارانه بودن حادثه آتش سوزی و تخریب پلاسکو نرسیده ایم.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار