معاون رئیس جمهور گفت: در جلسه  هیات دولت درباره نحوه کمک به حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد و دولت در این زمینه به دنبال کمک به حادثه دیدگان است.

در جلسه هیات دولت درباره حادثه ساختمان پلاسکو تصمیم گیری می شود/دولت در بخش های مربوط به بیمه و مساعدت مالی تصمیماتی را اتخاذ کرده استحسینعلی امیری معاون رئیس جمهور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دولت  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اقدامات دولت در جهت کمک به حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو عنوان داشت: در جلسه  هیات دولت درباره نحوه کمک به حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد و دولت در این زمینه به دنبال کمک به حادثه دیدگان است.

وی افزود: در این زمینه وزارت کار و سازمان امور مالیاتی هم با اتخاذ تصمیماتی به دنبال کمک به حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو هستند و در بخش های مالی و بیمه تصمیماتی گرفته شده است.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: در سطح دولت تصمیم گیری هایی درباره ساختمان پلاسکو اتخاذ می شود. پیگیری این حادثه دلخراش باید انجام شود و در این زمینه در جلسه هیات دولت مباحث پیرامون ساختمان پلاسکو مطرح می شود و تصمیم گیری های لازم اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار