کرمان؛

تلاش برای بازگشت روحیه بعد از حوادث غمبار دی ماه

جامعه بخاطر ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی و ضایعه پلاسکو در غم فرو رفته که باید از فرصت دهه فجر برای بازگشت روحیه و شادابی به جامعه استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فرشید فلاح مدیرکل حوزه استاندار کرمان امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان که در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: دهه فجر یک جشن ملی و فرصتی برای نمود اقدامات دستگاه ها و فصل کاری جدید برای روابط عمومی ها است.

وی با اشاره به اینکه از فرصت دهه فجر امسال که مصادف با سال پایانی دولت تدبیر و امید می باشد، در جهت اطلاع رسانی خدمات دولت تدبیر و امید استفاده شود، یادآورشد: وحدت محور بودن فعالیت ها و توجه به شعار سال (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) در جشن های دهه فجر مدنظر قرار گیرد.
مدیرکل حوزه استاندار کرمان، از روابط عمومی ها به عنوان یکی از راه های نزدیک شدن و هماهنگی بیشتر ادارات و نهادها با یکدیگر یاد کرد و گفت: دهه فجر امسال در یک برهه خاص قرار دارد لذا برنامه ها باید خلاقانه، عالمانه و هنرمندانه صورت پذیرد.
فلاح تصریح کرد: امروز جامعه بخاطر ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی و ضایعه پلاسکو در غم فرو رفته است که باید از فرصت دهه فجر برای بازگشت روحیه کار و تلاش، پویایی و شادابی به جامعه تلاش کرد.
وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال از سوی دولت نمایشگاهی تدارک دیده نشده است، خاطرنشان کرد: نمایشگاهی از دستاوردهای دولت یازدهم در هفته دولت در پارک مادر برگزار و با استقبال گسترده مردم مواجه شد لذا فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان می توانند نسبت به راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای مجموعه خود در ورودی دستگاه خود اقدام نمایند.
مدیرکل حوزه استاندار کرمان به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) اشاره کرد و گفت: دستگاه ها باید در عرصه اقدام و عمل، دستاوردها و کارنامه مجموعه خود را در حوزه اقتصاد مقاومتی اطلاع رسانی و گوشزد نمایند.
فلاح با تاکید براینکه هجمه عظیم تبلیغاتی علیه دولت باید با اطلاع رسانی دقیق خنثی شود، افزود: کمیته ادارات و نهادهای ستاد دهه فجر استان مکان مناسبی را برای برپایی هشت شب جشن تدارک دیده است که همکاری کلیه دستگاه های اجرایی را در این خصوص می طلبد.
وی بر ارسال اطلاعات و اقلام تهیه شده از سوی دستگاه ها به ائمه جمعه سراسر استان تاکید و خاطرنشان کرد: ائمه جمعه پایگاه قوی مردمی هستند که می توانند در امر اطلاع رسانی و با اطلاعات صحیح، دولت را یاری نمایند.
مدیرکل حوزه استاندار کرمان به استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی اشاره کرد و یادآورشد: در بحث اداری و شغلی استفاده از فضای مجازی ممنوع است اما باید از این فضا به عنوان رسانه جدید بهره مند شد.
فلاح همچنین به استفاده حداکثری از نمایشگاه مطبوعات استان برای نزدیکی روابط عمومی ها با جامعه خبری، سرکشی مدیران از خانواده معظم شهدا و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: تلاش ، روحیه ، حوادث ، غمبار ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار