چرا "ویلیام"؛ شاهزاده انگلیسی حلقه ازدواج به دست نمی کند+ تصاویر

این موضوعی بود که حتی در انگلیس به شایعه جدایی این زوج دامن زد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جشن ازدواج  ویلیام و کاترین میدلتون از پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی دهه اخیر بوده است. اما موضوعی که بعد از ازدواج آنها ذهن بسیاری را به خود مشغول کرد این بود که چرا با وجود اینکه کاترین با غرور حلقه ازدواجش را در دست چپ به همگان نشان می دهد اما ویلیام هرگز حلقه ازدواجش را به دست نمی کند. آیا آنها قصد طلاق دارند؟

چرا

شایعات فراوان تا آنجا پیش رفت که سرانجام  یکی از سخنگویان کاخ باکینگهام در این خصوص واکنش نشان د اد. وی گفت: " این یک سلیقه شخصی است. این موضوع مورد بحث این زوج نیز بوده اما ویلیام اصلا به جواهرات علاقه ای ندارد."
گفتنی است؛ شاهزاده ویلیام تنها فرد در میان خانواده سلطنتی انگلیس نیست که حلقه ازدواج به دست نمی کند. شاهزاده فیلیپ، همسر ملکه نیز هرگز حلقه به دست نمی کند و علاقه ای به آن ندارد. همچنین بنا به ادعای یکی از خبرنگاران BBC   شاهزاده چارلز نیز حلقه ازدواج به دست نمی کند.
حال بعد از گذشت 5 سال از ازدواج این زوج جوان ، آنها دارای 2 فرزند هستند و عاشقانه یکدیگر را دوست دارند. حالا به نظر می رسد تمام شایعات در خصوص این دو تنها شایعه بوده است.
چرا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار