قنبرزاده:

تنها هدفم کسب مدال در هندوستان است/ ملی پوشان حق دارند از فدراسیون گله کنند

رکورددار پرش ارتفاع کشورمان گفت: تنها هدفم حضور در رقابت های آسیایی است که به واسطه آن بتوانم در هندوستان بهترین نتیجه ممکن را برای کشورم کسب کنم.

کیوان قنبرزاده در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کیفیت رقابت های دو و میدانی یادواره شهدای آتش نشان گفت: مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار بود و پاداش خوبی به ورزشکارانی که توانستند دراین رقابت ها به رکوردهای مدنظر فدراسیون دست یابند، پرداخت شد. عملکردم در این مسابقات تاحدودی رضایت بخش بود.

وی درباره برنامه ریزی اش تا پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با توجه به برگزار نشدن رقابت های مهم در سطح بین المللی، سعی دارم تمریناتم را در تهران زیر نظر مربی ام پیگیری کنم. پس از آن هم اردیبهشت و خرداد ماه سال آینده در چند رقابت برون مرزی شرکت خواهم کرد تا بتوانم با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم.

قنبرزاده در پاسخ به این سوال که چه نتایجی را در مسابقات قهرمانی آسیا کسب خواهد کرد،گفت: تمام سعی و تلاشم این است که بتوانم در مسابقات آسیایی هندوستان بهترین نتیجه ممکن را برای کشورم کسب کنم. البته با توجه به این که حریفانم از بهترین های این رشته در جهان و المپیک محسوب می شوند تا حدی کار برایم دشوار است اما ناامید نیستم و برای جبران ناکامی دوره گذشته در این رقابت ها شرکت می کنم.

دارنده مدال برنز آسیا درمورد بیانیه اخیر ورزشکاران دو و میدانی عنوان کرد: به ورزشکاران ملی پوش حق می دهم از وضعیت موجود در فدراسیون گله مند باشند. ازطرفی فدراسیون هم موظف است به مشکلات دوندگان رسیدگی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار