قنبرزاده:

کمبود امکانات سخت افزاری در مسابقات آغاز فصل مشهود بود

ملی پوش پرش ارتفاع دو و میدانی کشورمان گفت: معتقدم امکانات سخت افزاری و نرم افزاری رقابت های آغاز فصل قهرمانی کشور با مشکلات فراوانی همراه بود.

کیوان قنبرزاده در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد کیفیت مسابقات آغاز فصل قهرمانی کشور بیان کرد: متاسفانه من از کیفیت این مسابقات رضایت چندانی ندارم و به اعتقاد من امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این دوره از رقابت ها با مشکلات فراوانی همراه بود.
 
وی درباره عملکردش در این مسابقات گفت: خوشبختانه با توجه به تمریناتی که زیر نظر مربی ام پشت سر گذاشته بودم توانستم عملکرد نسبتا خوبی را از خود به نمایش بگذارم.
 
قنبرزاده درباره کیفیت رقیانش در این مسابقات اذعان کرد: مانند دوره های گذشته رقیبانم در سطح متوسطی ظاهر شدند و این نشان می دهد که کیفیت این مسابقات نسبت به دوره های گذشته هیچ تغییری نکرده است.
 
عضو تیم ملی دو و میدانی درباره این که ملی پوشان دو و میدانی چه زمانی به مسابقات جایزه بزرگ چین اعزام می شوند، تصریح کرد: مسابقات جایزه بزرگ چین قرار است در روزهای ابتدایی اردیبهشت ماه برگزار شود و ما به زودی عازم این مسابقات خواهیم شد و من امیدوارم در این رقابت ها که حدود 12 روز به طول می انجامد نتایج خوبی را بدست آوریم و پس از اتمام این رقابت ها به کشور باز می گردیم تا برای حضور در مسابقات بازی های همبستگی کشورهای اسلامی آماده شویم.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار