رئیس سازمان ورزش کیش:

حدادی بدون هماهنگی در کیش تمرین می کند/حضور پلیس در محل تمرین صحت ندارد

حسین جلالی گفت:محل تمرین حدادی در کیش باید ترمیم شود اما وی بدون هماهنگی در این زمین تمرین می کند.

حسین جلالی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد مشکلات ایجاد شده برای احسان حدادی در جزیره کیش تصریح کرد: زمینی که قرار است حدادی در آن تمرین کند از اول اسفند 95 تا پایان اردیبهشت 96 باید زیر کشت برود تا به بهترین شکل ترمیم شود. وی سوم فروردین بدون این که نامه ای از سوی فدراسیون دو و میدانی برای ما ارسال شود به کیش آمد و تمرینات خود را آغاز کرد.

وی افزود: ششم فروردین نامه فدراسیون به دست ما رسید و در پاسخ اعلام کردیم زمین زیر کشت و در مجموعه قفل است. از ابتدای اسفند هیچ گونه فعالیت ورزشی در ورزشگاه المپیک کیش انجام نشده و پیمانکار هم به سازمان ورزش جزیره کیش اعلام کرده هیچ یک از ورزشکاران تا پایان اردیبهشت نمی توانند از این زمین استفاده کنند. به همین دلیل از حدادی درخواست کردیم در زمان دیگری در ورزشگاه کیش تمرین کند.

جلالی در مورد حضور پلیس 110 در محل تمرین و خوابگاه حدادی بیان کرد: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و تنها حراست معاونت ورزش جزیره از حدادی درخواست کرد در این زمین تمرین نکند که وی به شکل نامناسبی جواب حراست را داده و اعلام کرده بزرگ تر از جلالی هم نمی تواند مانع تمرین من شود. در حالی که زحمات زیادی برای احسان کشیده ام و وی نباید چنین حرفی می زد. اگر بحث حضور پلیس 110 درست بود، قطعا فیلم و عکس آن مخابره می شد.

وی افزود: در صورتی که فدراسیون دو و میدانی زودتر با ما مکاتبه می کرد، جواب استعلام را می دادیم و درخواست می کردیم تمرینات حدادی در بوشهر یا بندرعباس پیگیری شود. بسیاری از اردوهای احسان و سایر دو و میدانی کاران در جزیره کیش برگزار می شود و اگر امکانات فراهم باشد، با آن ها و فدراسیون دو و میدانی نهایت همکاری را انجام می دهیم. حدادی شهروند کیش است و حق دارد در اینجا تمرین کند اما زمانی که پیمانکار بازسازی چمن اعلام می کند اگر به دنبال انجام تمرینات احسان، به چمن آسیب برسد،  هیچ چیزی را گردن نمی گیرد، باید چه کار کنیم؟

رئیس سازمان ورزش کیش در پایان تصریح کرد: حدادی همیشه اینجا بدون هیچ مشکلی تمرین می کند اما اکنون تمرین کردن وی در زمین های مجموعه المپیک کیش دست من نیست و پیمانکار به وی اجازه تمرین نمی دهد. باز هم تاکید می کنم با وجود علاقه فراوان به حدادی، نمی توانم امکانات تمرینی وی در کیش را فراهم کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار