ابوترابی: ارتقاء رکورد، اولویت من در سوئد است

دونده استقامت کشورمان گفت: با توجه به امکانات سوئد، ارتقا رکوردها در این کشور جزء اولویت هایم است.

محمدرضا ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کسب رتبه سوم رقابت های دوی استقامت استکلهم سوئد بیان کرد: باتوجه به ارتباطاتی که در سوئد داشتم به این کشور آمدم و با ورزشکاران با کیفیت جهان رقابت کردم. هر سال مسابقات متعددی در سوئد با بالاترین کیفیت برگزار می شود.
 
وی افزود: با انجام تمرینات سخت در سوئد، سعی می کنم به اهداف مدنظر خود در ورزش حرفه ای دست یابم. رسیدن به رکودهای قابل قبول در مواد 5 هزارمتر و 10 هزار متر، جزء اولویت هایم است و پس از آن اهداف بزرگتری را دنبال می کنم.
 
ابوترابی با اشاره به امکانات مناسب خود در سوئد تصریح کرد: تمام تلاشم را به کار می گیرم تا با استفاده از امکانات عالی این کشور اروپایی، به دونده ای تبدیل بشوم که بتواند در آسیا و جهان پرچم ایران را بالا ببرد.
 
عضو تیم اِسپارواگن در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر که در خارج از ایران سکونت دارم با وجود مشکلات فراوان و تحمل سختی ها تمام سعی ام بر این است تا روزی بتوانم باعث افتخار ایران در میادین بین المللی بشوم. متاسفانه مخالفانم دست بردار نیستند و به جای حمایت، توهین می کنند که البته این موضوع در انگیزه من اثر منفی نمی گذارد و بر عکس با قدرت بیشتری کارم را پیگیری کنم.

وی در ادامه یاد آور شد: همه مطلع هستند که رکورد به وجود میاد تا روزی شکسته شود و هیچ رکوردی تا ابد ماندگار نخواهد شد،تا زمانی که در ایران بودم به این نتیجه دست یافتم که برخی افراد به دنبال این هستند تا رکوردشان توسط کسی شکسته نشود. 
 
دونده استقامت کشورمان درباره سطح کیفی دو و میدانی کاران ایرانی گفت: درباره تیم ملی نظر خاصی ندارم و فقط برای دو و میدانی کاران ایرانی آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم آن ها در مسابقات آتی موفق باشند. 

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار