کیهانی: برگزاری مسابقات دو و میدانی با مشکلاتی همراه بود

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت:متاسفانه ورزشکاران برای دریافت شماره دیر اقدام کردند و برگزاری مسابقات دو و میدانی بین المللی پارس با مشکلاتی همراه شد.

کیهانی: برگزاری مسابقات با مشکلاتی همراه بودمجیدکیهانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره برگزاری مسابقات بیان کرد: خوشبختانه نخستین دوره بین المللی دوی پارس با حضور ورزشکاران داخلی و خارجی به نحو احسن برگزار شد و ما سعی کردیم که این رقابت ها را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

وی افزود:مشکلاتی هم در برگزاری مسابقات وجود داشت. امیدوارم در سال های بعدی به شکل بهتری این رقابت ها برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از ورزشکاران از مسیر برگزاری مسابقه رضایت نداشتند،گفت: دوستانی که این مسائل را مطرح می کنند باید بدانند ممکن است در برخی از مسیرها شیب هایی وجود داشته باشد که مشکل ساز شود.

ریاست فدراسیون دو و میدانی عنوان کرد: تمام سعی مان براین بود تا علاقه مندان به ورزش دو و میدانی بتوانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی درباره بی نظمی ورزشکاران و شلوغی بیش از حد آن ها اظهار داشت:متاسفانه ورزشکاران برای دریافت شماره دیر اقدام کردند و برگزاری مسابقات دو و میدانی بین المللی پارس با مشکلاتی همراه شد.به هر حال با توجه به اینکه برای اولین بار بود که چنین مسابقاتی را برگزار می کردیم طبیعی بود که چنین مشکلاتی وجود داشته باشد.امیدوارم در دوره های بعدی با برنامه ریزی مناسب این گونه بی نظمی وجود نداشته باشد.

کیهانی در پایان درباره اینکه گفته می شد قرار است مسابقات آقایان و بانوان همزمان برگزار شود،خاطر نشان کرد:به هیچ عنوان چنین موضوعی صحت ندارد چرا که از چندماه پیش در سایت فدراسیون اعلام کرده بودیم که مسابقات آقایان و بانوان جداگانه برگزار خواهدشد.


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار