همدان؛

امداد رسانی هلال احمر همدان به 464 نفر گرفتار در برف

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از امدا د رسانی 464 نفر گرفتار برف در شب گذشته خبرداد.

امداد رسانی هلال احمر همدان به 464  نفر گرفتار در برف

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بهروز کارخانه ای با اشاره به اینکه تیم های هلال احمراستان در 24 ساعت گذشته به 464نفر از شهروندان که در برف و کولاک گرفتار شده بودند، امداد رسانی کردند افزود:6 عملیات در جریان ریزش برف و کولاک و چندین عملیات امداد جاده ای در این مدت زمان توسط هلال احمرنیز انجام شد.


وی ادامه داد: 31 نیروی عملیاتی هلال احمر در قالب 9 تیم با استفاده از 9 دستگاه آمبولانس برای امداد رسانی به حادثه دیدگان به محل های مورد نظر اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان با بیاند اینکه باریزش متناوب برف و برودت هوا احتمال در راه ماندن مسافران زیاد بود گفت: پایگاه های امداد جاده ای این استان برای اسکان اضطراری مسافران در راه مانده تجهیز و آماده شده اند.


کارخانه ای تصریح کرد: به این منظور به 9 پایگاه هلال احمر واقع در جاده های برون شهری شامل گردنه اسدآباد، زاغه، تجرک، فیروزان و مسیر رزن - گرمک برای میزبانی از در راه ماندگان اطلاع رسانی لازم انجام شده است.


وی اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 17 مسافر در راه مانده در پایگاه امداد جاده ای هلال احمر اسکان اضطراری شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان افزود: در پایگاه های امداد جاده ای هلال احمر همدان جیره خشک، غذای کنسروی و پتو ذخیره شده و در اختیار مسافران قرار می گیرد.

کارخانه ای گفت: 30 دستگاه آمبولانس، 12 دستگاه خودروی نجات، هشت دستگاه کامیون به همراه خودروی وانت، سواری و موتورسیکلت در طرح زمستانه امسال به کار گرفته شده اند.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.