همدان؛

کولاک در 4 محور اصلی استان همدان

4 محور اصلی در استان همدان با کولاک همراه است .

کولاک در 4 محور اصلی استان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه راههای اصلی و فرعی این استان باز است گفت : هم اکنون گردنه اسدآباد در محور همدان - اسدآباد ، گردنه همه کسی در محور همدان - سنندج ، گردنه گرین در محور نهاوند - نورآباد و حدفاصل روستای گنبد تا زمان اباد در محور همدان به ملایر با کولاک نسبتا شدید همراه است .

 رودباری با اشاره به اینکه راه 20 روستا در نهاوند ، ملایر و تویسرکان بسته است افزود : با استفاده از ماشین آلات سبک راه این 20 روستا تا نزدیکی روستاها باز شده و امروز با اعزام ماشین آلات سنگین راه این 20 روستا به طور کامل بازگشایی می شود.

وی گفت : با بهره مندی از 529 نیروی پیمانکاری و ثابت در 34 پایگاه راهداری استان ، 5 هزار تن شن و نمک در محورهای ارتباطی استان همدان پاشیده شد .

مدیرکل راه شهرسازی استان از فعالیت بیش از 300 ماشین سبک و سنگین برای بازگشایی محورهای مواصلاتی استان همدان در زمستان امسال خبر داد.

 رودباری از مردم خواست در روزهای برفی از مسافرت های غیر ضروری پرهیز کنند و برای تردد در محورهای برفگیر حتما زنجیر چرخ و وسایل و لباس گرم به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار