پیام فراکسیون زنان مجلس به مناسبت دهه فجر و ولادت حضرت زینب(س)

فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی را به ملت ایران تبریک گفت.

پیام فراکسیون زنان مجلس بمناسبت دهه فجر و ولادت حضرت زینب(س)به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی و سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) را خدمت عموم ملت شریف ایران تبریک گفت.

این فراکسیون بر این باور است که زنان ایران اسلامی بر رسالت خود، آگاهی و وقوف کامل داشته و باید هوشمندانه در راستای اعتلای مقام و منزلت تک تک افراد جامعه خود و از جمله زنان در مسیر توسعه متوازن، پایدار و همه جانبه تلاش کنند.

فراکسیون زنان مجلس در این پیام اعلام کرده؛ بر این باور است که زنان قادرند در عرصه های مختلف فرهنگی،سیاسی، اجتماعی، اقتصادی نقش آفرینی کنند و تاکنون نیز هرچند با وجود فرصت های اندک، این امر مهم را به اثبات رسانیده اند. با این وجود، زنان تا رسیدن به جایگاه واقعی خود فاصله زیادی داشته و از این رو این فراکسیون برای تعالی جایگاه زنان تلاش می نماید.
 
بدون شک دستیابی به جایگاه واقعی و در خور شان و منزلت زن و نیز در شان نظام اسلامی با همدلی و همراهی مردان جامعه که پرورش یافته دامان زنان و مادران عفیف خود هستند، امکانپذیر است. 

فراکسیون زنان مجلس دهم با بیان این که باور دارد بایستی تمام تلاش خود را در این راستا بکار ببندد در ادامه پیام خود تاکید کرده است که در کنار وظایف قانونگذاری و نظارت، نهایت توان خود را برای ارتقا منزلت و جایگاه زن ایرانی بکار می بندد. این امر مهم فقط با همت و حضور همه فرهیختگان حوزه زنان و یاری همه مردان متعهد به آینده کشور عزیزمان ایران میسر است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار