سلحشوری در دیدار فرهیختگان رسانه‌ای بلغارستان:

وضعیت آموزشی زنان در ایران با کشورهای توسعه یافته برابری می‌کند

رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: وضعیت آموزشی زنان در ایران با کشورهای توسعه یافته برابری می‌کند و در حوزه بهداشت هم زنان گام‌های بلندی برداشته‌اند.

وضعیت آموزشی زنان در ایران با کشورهای توسعه یافته برابری می‌کند
به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، پروانه سلحشوری امروز- یکشنبه- در دیدار با جمعی از فرهیختگان رسانه های بلغارستان با بیان این مطلب افزود: زنان پس از انقلاب اسلامی در ایران توانسته اند به حوزه های مختلف وارد شوند.

رئیس فراکسیون زنان مجلس در این دیدار که جمعی از نمایندگان زن مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، به حضور فعال زنان در عرصه های مختلف در ایران اشاره کرد و تصریح کرد: زنان همچنین توانسته اند در کنار صیانت از کانون خانواده به فعالیت های اجتماعی در سطح بالا بپردازند.

سلحشوری در ادامه بیان داشت: زنان ایرانی در اکثر عرصه ها از جمله هنر حضور دارند و قطعا در آینده نیز در حوزه هایی چون مشارکت اقتصادی و سیاسی، زنان حضور پررنگ تری خواهند داشت.

در ادامه این دیدار هر یک از خبرنگاران فعال در بلغارستان به بیان تجربه خود از سفر به ایران پرداختند و از میزان بالای مشارکت اجتماعی و سیاسی زنان در ایران ابراز شگفتی کردند.

فرهیختگان رسانه های بلغارستان همچنین طی سفر چند روزه خود به تهران و اصفهان و با بازدید از مراکز علمی، فرهنگی و تاریخی ایران ابراز کردند که از دیدن این میزان فعالیت جدی زنان شگفت زده شده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار