آبادان؛

عملیات والفجر۸ جنگ را به سود ایران تغییر داد

امام جمعه شادگان گفت: عملیات والفجر۸ عاملی مهم در تغییر سرنوشت جنگ تحمیلی به نفع ایران بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حجت الاسلام والمسلمین سید مجید شرفی در خطبه های نماز جمعه این هفته شادگان با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار افزود: پرستاران اسوه بارز صبر و ایثار هستند و بزرگترین افتخار این قشر، نامگذاری روز ولادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار است.

وی گفت: پرستاران با درد و رنج مردم آشنا هستند و با ارائه نقش حیاتی و زندگی بخش به بیماران در نزد خداوند دارای اجر و پاداش غیر قابل توصیف هستند.

حجت الاسلام شرفی بیان کرد: پرستاران همواره حامی افراد ضعیف ‌و مستضعف جامعه هستند و خدمات این گروه از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید قدردان آن باشیم.

خطیب جمعه شادگان در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به ۱۹ بهمن روز نیرو هوایی، این روز را یکی از باشکوهترین روز تاریخ انقلاب اسلامی و روز بیعت با امام خمینی دانست.

وی با اشاره به اقتدار نیروی هوایی گفت: در راه دفاع از نظام و انقلاب، نیروی هوایی پس از انقلاب هم شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و توجه به این مهم ضروری است که بخش مهمی از اقتدار نظام وابسته به اقتدار نیروهای مسلح است.

حجت الاسلام شرفی در فراز دیگری از خطبه های خود با اشاره به ۲۰ بهمن سالروز عملیات پیروزمندانه والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات والفجر ۸، یکی از موفق‌ترین عملیات‌های جنگی ایران بود که یکی از نمایش های مقتدر نظامی و عملیات های پیچیده جنگی در طول هشت سال دفاع مقدس در این عملیات شکل گرفت.

وی گفت: پیروزی رزمندگان در عملیات والفجر ۸ عاملی مهم در تغییر سرنوشت جنگ تحمیلی به نفع ایران بود.

خطیب جمعه شادگان با گرامیداشت ماه بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ماه بهمن برای ملت پر از خاطره و یادآور اوج انقلاب ملت ایران و پیروزی انقلاب اسلامی‌است.

وی با اشاره به این که در این ماه امام راحل پس سالها دوری از وطن، پس از فرار شاه خائن پیروزمندانه به‌ میان مردمش بازگشت، افزود: این شخصیت با استقبال بی نظیر امت اسلامی در کنار شهدای نهضت در بهشت زهرا آن سخنرانی تاریخی را ایراد کردند و پس از ۱۰ روز بساط حکومت طاغوتی برچیده شد و انقلاب ملت ایران به پیروزی رسید.

حجت الاسلام شرفی تصریح کرد: انقلاب ملت بزرگ ایران که رهبری امام راحل به پیروزی رسید موجب خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمنان در جهان و کشورهای منطقه شد.

وی بر اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و حضور مردم در این دو رویداد مهم را نشانه پایبندی ملت به آرمان های انقلاب و موجب یاس و نومیدی دشمنان نظام و انقلاب دانست.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.