آبادان ؛

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نماد پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دفاع از ارزش‌ها و تداوم‌بخش راه شهدا و امام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ابراهیمی پور امام‌جمعه آبادان گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نماد پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به‌عنوان اصلی‌ترین پشتوانه و سرمایه کشور است.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور  افزود: همیشه این تصور در ذهن دشمنان انقلاب تداعی می‌کند که مردم به‌خصوص نسل جوان بافاصله گرفتن از روزهای اول انقلاب با آرمان‌های روزهای اول فاصله گرفتن که  حضور حماسی مردم این تصور غلط آن‌ها را نقش بر آب می‌کند و وفاداری مردم را به انقلاب اسلامی اثبات می‌کنند.

وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن، را دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ایران اسلامی به خصوص مرزنشینان آبادانی برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این مرزوبوم ثبت کرد.

امام جمعه آبادان به یاوه‌گویی رئیس‌جمهور جدید آمریکا علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: بدون شک مشارکت مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.