آبادان؛

امام جمعه آبادان:ملت ایران دشمن شناس بوده و به آمریکا اعتماد نمی کند

امام جمعه آبادان گفت: انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های جهان متفاوت است و ملت ایران با دشمن شناسی به آمریکا اعتماد نمی کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان افزود:حضور پر شور و حماسی اقشار مختلف ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پاسخ محکم و دندان شکنی به زیاده خواهی های دشمنان نظام، استکبار جهانی و در راس آنها آمریکاست.

وی گفت:فروریختن رژیم های دیکتاتوری، تشکیل جبهه های مردمی در منطقه و حزب الله نیز زاییده و مولود انقلاب اسلامی ایران است.

خطیب جمعه آبادان افزود:تنها راه وادار کردن آمریکا و سردمدارانش به عقب نشینی حضور در راهپیمایی 22 بهمن است و ملت ایران همانند هر سال برای زنده نگه داشتن میراث امام و انقلاب در این روز حضوری حماسی خواهند داشت.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی همه کاستی، باند بازی ها و پارتی بازی ها را می بینند اما هرگز به انقلاب اسلامی پشت نکردند و همه توطئه های دشمن را خنثی کرده اند.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به مشکلات آبادان گفت: پس از جنگ تحمیلی آبادان همه زیر ساخت های خود را از دست داد و تمامی دولت های پس از جنگ برای این شهر نتوانستند گامی مثبت بردارند ولی همین آبادانی ها در جنگ از مرز با جان و مال خود دفاع کردند.

وی تشکیل گروهک تروریستی داعش را اقدام آمریکا عنوان کرد و گفت: آمریکا گروهک داعش را برای مبارزه با مسلمانان شکل داد و اکنون کشورهایی مثل ایران، سوریه، عراق، سودان و یمن را کشورهای تروریستی عنوان می کند ولی در همین کشورها شاهد جنایات اسفناک آمریکایی ها هستیم.

حجت اسلام ابراهیمی پور با تبریک روز پرستار گفت: نه تنها پرستاری حضرت زینب(س) از امام چهارم صورت گرفته، بلکه ایشان پرستار اصلی اسلام، قرآن و قیام امام حسین(ع) تا به امروز بوده است و اگر نبود صبر و استقامت ایشان، امروزه از اسلام و نهضت امام حسین(ع) اثری نمی ماند.

انتهای پیام /د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.