کرمانشاه؛

کیانوش رستمی باید تابع قانون باشد

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: کیانوش رستمی هم مثل بقیه ملی پوشان باید تابع قوانین باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی مرادی گفت: ما وقت داریم تا کیانوش به جمع اعضای تیم ملی بزرگسالان بازگردد و به صورت تیمی کار کند و منافع ملی دنبال شود.

وی ادامه داد: جای نگرانی نیست. قوانین درون اردویی تدوین شده که همه باید آن را رعایت کنند. کیانوش رستمی حرفه ای است و درکی متقابل بین فدراسیون و او می تواند ایجاد شود و حفظ حرمت سرمربی هم الزامی است تعاملات در این باره ایجاد می شود.

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: اگر این موضوع حل نشود بر اساس نظر سرمربی و شورای عالی، وزنه بردارانی که در این قالب تیم نباشند در اعزام های برون مرزی شانسی ندارند.

سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان نیز در این نشست، گفت: طبق مقررات آیین‌نامه‌، هر فردی از قوانین تمکین نکند، از اردوی تیم ملی خط می خورد.

وی خاطرنشان کرد: هیچ اختلافی بین من و کیانوش رستمی نیست و نخواهد بود، رستمی دوست صمیمی من است. همیشه برایش احترام قائلم و از این به بعد شرایط همین گونه خواهد بود. ما شرایط او را درک می‌کنیم او 3 سال سخت تمرین کرد و در دو رقابت جهانی و یک المپیک به میدان رفت، شاید نیاز به زمان بیشتری برای ریکاوری داشته باشد. ان‌شاالله در صورتی که طبق آیین‌نامه‌ها از قوانین تمکین کند، در خدمتش خواهیم بود و برای موفقیت او تلاش می‌کنیم.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.