پاسخ به سوالات کاربران؛

چگونه ردپای خود را از اینترنت حذف کنیم؟

گاهی اوقات نیاز است تاریخچه برخی فعالیت‌های مجازی خود را از بین ببریم تا راه طمع سودجویان به اطلاعات شخصی مان را ببندیم.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تمامی مرورگرهای اینترنتی قسمتی به نام تاریخچه(HISTORY) وجود دارد که تمامی فعالیت های کاربر در فضای وب را ثبت و ضبط می نماید. گاهی اوقات دسترسی افراد سودجو به برخی از این سوابق ممکن است مشکلاتی را برای وی به وجود آورد.

چگونه ردپای خود را از اینترنت حذف کنیم؟

در این گزارش به معرفی راهکاری برای حذف تمامی سوابق و فعالیت ها از اینترنت پرداخته ایم که در ادامه می توانید مطالعه نمایید.

نکته: این ترفند تنها برای کاربرانی که حساب کاربری Gmail دارند قابل استفاده است.

شیوه کار:

وب سایت " DESEAT.ME" می تواند کمک شایانی به شما کند. در ابتدای ورود به این سایت از شما حساب کاربری جیمیل خواسته می شود؛ پس از وارد کردن آدرس ایمیل، تمامی وب سایت ها، خدمات و.... که به نوعی با آدرس ایمیل شما مرتبط هستند از یک حساب در شبکه های اجتماعی گرفته تا فروشگاه های آنلاین را به شما ارائه می دهد.

کار تمام است؛ کافیست بنا به صلاح دید خود با کلیک بر روی لینکی که به شما ارائه شده است برای لغو اشتراک یا حذف خدمات اقدام کنید.

گفتنی است؛ این ابزار برای حذف سوابق شما از تمامی وب سایت هایی که حتی برای مدتی طولانی ازآنها هیچگونه خدماتی را دریافت نکرده اید و صرفا نام شما در آنها ثبت شده است نیز کمک شایانی می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۴:۵۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
من یه گوشی دارم فقط چراغ قوه داره، هیچ کس تا کنون نتونسته هکش کنه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۴:۱۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
هر وقت چیز جدیدی یاد می گیریم و یا به ما یاد میدن.اصلا یه فکرای عجیب غریب میاد تو ذهنمون.آموختن کجاش بده؟؟؟چرا بلد نیستیم بجا استفاده کنیم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۱۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
عالی بود.دستتون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
ببخشید لطفا بگید اگر از این روش استفاده کنیم سرویسها و خدماتی هم که مثلا در گوشیهای موبایل دریافت میکینم و به نوعی مرتبط با حساب گوگل ما هستند از بین میره؟مثلا بعضی از نرم افزارها نیاز به داشتن یک حساب کاربری یا همون جی میل داره. مثل مسیر یابها.یا نرم افزارهای هواشناسی و... آیا برای این موارد مشکلی پیش نمیاد؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسن بیک محمدی
۱۲:۰۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
همسرم که به او از چشمانم هم بیشتر اعتماد داشتم در فضای مجازی همه جوره از نظر مالی و جانی وناموسی به من خیانت کرده وقتی من فهمیدم همه رو پاک کرد واز بین برد وهمه چیز را انکار میکنه......
Iran (Islamic Republic of)
فرجام
۱۴:۳۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
لعنت به این شبکه های مجازی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
فضای مجازی شده قتل گاه جوانان واقعا متاسفم
نمیخوام بگم من خوبم و پاک پاکم نه! منم مبتلا شدم به این بیماری کم کم دار ترک میکنم
Iran (Islamic Republic of)
leila
۱۲:۰۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
سلام -پس چرا نتوانستم ازش استفاده کنم؟؟؟؟؟من بهش احتیاج دارم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۵۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
ردپای خود را از اینترنت پاک می کنیم! اما چگونه نامه عملمان را پاک کنیم! خداوند شاهد و ناظر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
إِلَّا مَن تَابَ وَآمَنَ وَعَمِلَ عَمَلًا صَالِحًا فَأُولَٰئِكَ يُبَدِّلُ اللَّهُ سَيِّئَاتِهِمْ حَسَنَاتٍ ۗ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِيمًا
مگر آن کسانی که از گناه توبه کنند و عمل صالح به جای آرند، پس خدا گناهان آنها را بدل به حسنات گرداند، و خداوند بسیار آمرزنده و مهربان است.
آخرین اخبار