مشهد؛

لغو امتیاز بهره‌برداری تاکسی های فرسوده تا پایان سال

تاکسی های فرسوده که تا پایان سال نوسازی نشوند ،در سال 96 به‌صورت خودکار امتیاز بهره‌برداری آنها لغو شده و دیگر اجازه فعالیت نخواهند داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مهدی علوی‌مقدم مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه این طرح براساس مصوبه هیات دولت انجام می شود گفت:در این مصوبه هیات دولت راهنمایی و رانندگی را موظف کرده در صورتی که رانندگان تاکسی تا پایان سال خودروهای خود رانوسازی نکنند این خودروهای روزانه 50 هزار تومان در کلان‌شهرهای کشور جریمه می شوند.

وی گفت: در دی ماه سال جاری نیز بخشنامه‌ای جدید از سوی هیئت دولت ابلاغ شد که بر اساس آن شهرداری‌ها موظف می‌شوند که امتیاز بهره‌برداری تاکسی‌های فرسوده و رانندگانی که نسبت به نوسازی تاکسی خود اقدام نکردند تا پایان همان سال لغو کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: بر اساس این مصوبه، تاکسیرانانی که تا پایان سال به هر دلیلی تاکسی خود را نوسازی نکنند در سال 96 به‌صورت خودکار امتیاز بهره‌برداری آنها لغو شده و دیگر اجازه فعالیت نخواهند داشت.

وی گفت: متأسفانه تعدادی از تاکسیرانان اقدام به تشکیل پرونده برای نوسازی تاکسی خود کرده‌اند اما هیچ اقدام عملی دیگر در این مسیر انجام نداده‌اند که در سال آینده با مصوبه هیئت دولت به صورت خودکار امتیاز بهره‌برداری آن لغو می‌شود.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار