کرمان؛

سران کشورهای اسلامی خود را از دشمنان جدا کنند

امام جمعه موقت کرمان گفت: مسلمانان و سران کشورهای اسلامی، باید خود را از دشمنان جدا کنند و با مسائل جهان اسلام بیشتر آشنا شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه های نمازجمعه این هفته ی کرمان که در مصلی امام علی (ع) این شهر برگزار شد، به بیانات مقام معظم رهبری در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اشاره کرد و افزود: جریان تروریسم که سراسر جهان را به آشوب کشانده، هم پیمان رژیم غاصب اسرائیل است.

خطیب موقت کرمان با اعلام اینکه رژیم صهیونیستی و تروریست ها برای رسیدن به اهداف خود از هیچ اقدامی خودداری نمی کنند، ابراز امیدواری کرد: مسلمانان و سران کشورهای اسلامی خود را از دشمنان جدا سازند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگ، دارای شخصیتی عظیم در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.
حجت الاسلام صباحی به جایگاه فعلی بانوان در جامعه اشاره و تصریح کرد: هم اکنون بانوان از برکت انقلاب اسلامی به جایگاه رفیعی رسیده و از اقتدای به حضرت زهرا(س) برخوردار شده اند.
وی داشتن بصیرت را لازمه ی تشخیص راه درست و صحیح عنوان کرد و یادآور شد: انسان اگر بخواهد راه درست و صحیح را تشخیص دهد باید بصیرت داشته باشد و پیامبران و اولیای الهی نیز چنین بودند.

امام جمعه موقت کرمان از مردم خواست: همواره به یاد مرگ باشند، چرا که به یاد مرگ بودن، انسان را به فکر و سمت عمل خیر هدایت می کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار