کرمان؛

اگر مجلس وارد عمل شد وزیر صنعت، معدن گلایه نکند

درصورت برکنار نشدن مدیرعامل شركت ملی مس از سوی وزیر صنعت؛وزیر، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شركت مس به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دكتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: درصورت عدم اقدام توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت درخصوص تغییر مدیرعامل شركت مس، وزیر صنعت، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شركت مس به استناد ماده 236 قانون آیین‌نامه مجلس به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

رئیس كمیسیون اقتصادی مجلس درتشریح تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت در صحن علنی مجلس با انتقاد از اینکه وضعیت شرکت ملی مس در حالت اسفباری است، گفت: به مدت 2 سال است در رابطه با وضعیت تخلفات این شرکت گزارش جامعی را تهیه کرده ایم اما متاسفانه علیرغم توافقات انجام شده، وزیر به تعهدات خود عمل نکرده و این در حالی است که ادامه این وضعیت قابل تحمل و امکان پذیر نیست.

وی با انتقاد از جلسات تشریفاتی شكل گرفته توسط وزیر صنعت برای تغییر مدیرعامل شركت مس خاطرنشان كرد: اگر مجموعه مسئولان، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شركت مس را براساس قانون آئین نامه مجلس به استناد ماده 236 به دستگاه قضایی معرفی کردند، وزیر گلایه نکند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولیت پاسخگویی تخلفات شركت ملی مس ایران تنها متوجه مدیرعامل نیست و اعضای هیئت مدیره و سایر مسئولان در تخلفات انجام شده پاسخگو خواهند بود.

وی خطاب رئیس مجلس ادامه داد: خواهش می‌کنم دستور فرمایید وضعیت اسفبار شرکت ملی مس هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار