همدان؛

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی آیات

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی آیات تا 25 اسفند تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی آیاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جشنواره ملی آیات با موضوع «رسانه، قرآن و عترت» به همت معاونت قرآن و عترت دستگاه فرهنگ و هنر استان مازندران، اردیبهشت ماه ٩٦ برگزار خواهد شد و روزنامه نگاران عضو اصلی خانه مطبوعات یا افراد دارای رابطه بیمه ای با یکی از رسانه ها و یا افراد دارای کارت حرفه ای روزنامه نگاری از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

ترویج فرهنگ غنی قران و عترت، آیین  های مذهبی و نیایش، ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت، نقش باور های دینی در جلوگیری از چالش های اجتماعی - آسیب های اجتماعی، سنت و آداب و رسوم دینی (نماز– روزه داری – خمس – زکات و امر به معروف و نهی از منکر)، حجاب و عفاف، سبک زندگی ایرانی – اسلامی را از جمله محورهای جشنواره ملی آیات است.

 اندیشه‌های امام و رهبری، اخلاق قرآنی در حوزه فردی و اجتماعی، نقش باور های دینی در تحکیم خانواده، اقتصاد مقاومتی دیگر محورهای این جشنواره معین شده است و آثار این جشنواره در بخش های مطبوعات شامل خبر، گزارش، گفتگو، مقاله، نقد، یادداشت و سر مقاله، عکس خبری، کاریکاتور، مصاحبه داوری خواهند شد.

هر متقاضی می تواند تنها در ۲ بخش و در هر بخش ۳ اثر را ارائه دهد و آثاری که در فاصله زمانی ۲۵دی۹۴ تا ۲۵دی۹۵ در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری منتشر شده، می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ملی آیات «رسانه ، قرآن و عترت» به نشانی مازندران شهرستان ساری میدان امام خمینی(رحمت الله علیه) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و یا به آدرس الکترونیکیj.ayat.mazandaran@gmail.com  ارسال کنند.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.