همدان؛

آماده سازی بقاع متبرکه استان برای مسافران نوروزی

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی آماده شده‌اند.

آماده سازی بقاع متبرکه استان برای مسافران نوروزی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام سید حسن رضوی افزود: در این راستا 55 بقعه متبرکه استان همدان با فعالیت 60 روحانی مستقر پیش‌بینی شده در این بقاع متبرکه آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: فضای بقاع متبرکه ساماندهی و تمام امکانات مورد نیاز زائران تهیه شده است به طوری که بیش از پنج هزار جلد قرآن در بقاع متبرکه استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه برپایی خیمههای معرفت در جوار امامزادگان یکی از برنامههای فرهنگی در نوروز 96 است، گفت: این ظرفیت فرهنگی در راستای اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان ایجاد می‌شود.

رضوی با اشاره به اینکه برنامه شاخص تحویل سال نو نیز در بقاع متبرکه شاخص استان همدان پیش‌بینی شده است افزود: در خیمه‌های معرفت نوروزی برنامه‌های مناسبی ویژه کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: تقویت باورهای دینی، ترویج سنت حسنه وقف، پاسخگویی مسائل شرعی و اعتقادی مسافران، معرفی آثار و برکات وقف از جمله اهداف دنبال شده در طرح خیمه‌های معرفت نوروزی است.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.