همدان؛

میزبانی ۸ خیمه معرفت از میهمانان نوروزی

۸ غرفه در قالب خیمه های معرفت در طرح آرامش بهاری نوروز سال ۹۶ در امامزاده عبدالله(ع) همدان برپا شده است.

میزبانی ۸ خیمه معرفت از میهمانان نوروزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس اوقاف و امور خیریه همدان اظهار داشت: خیمه های دایر در این مکان متبرک روزانه میزبان ۱۵۰۰ نفر از از شهروندان و مسافران نوروزی هستند.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: در خیمه های معرفت، غرفه های کودک و نوجوان، مشاوره خانواده، پاسخگویی به مسائل شرعی، ایجاد وقف جدید و تبلیغات چند رسانه ای ارائه می شود که بنابر گزارش های رسیده با استقبال خوب زائران و مسافران نوروزی در ایام و ساعات خاصی در این مکان مواجه شده است.

وی گفت: در این امامزاده واجب التعظیم خیمه های معرفت و ایستگاه صلواتی برپا شده و روزانه مسافران و زائران بسیاری از این بقعه متبرک بازدید می کنند.

رئیس اوقاف و امور خیریه همدان یادآور شد: ۸ غرفه در قالب خیمه های معرفت در طرح آرامش بهاری نوروز سال ۱۳۹۶ در محل امامزاده عبدالله(ع) همدان برپا شده که روزانه مورد استقبال بسیاری از بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

این مسئول گفت: از غرفه های دایر در این مکان غرفه عفاف و حجاب است که به پاسخگویی در خصوص اهمیت حجاب برتر و تبلیغ و ترویج این فرهنگ در برابر جنگ نرم می‌پردازد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.