کشاورزیان خبر داد

ارتقا سامانه هوشمند ثبت تخلفات به 600 دستگاه در جاده های کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره‌برداری از 527 دستگاه سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور جاده‌ای، تعداد این سامانه‌ها در جاده‌های کشور به 600 سامانه ارتقاء می‌یابد.

ارتقا سامانه هوشمند ثبت تخلفات به 600 دستگاه در جاده های کشوربه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم بهره‌برداری از 527 دستگاه سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور جاده‌ای امروز در محل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت : سال 94 مجوز ترک تشریفات اخذ و قرارداد در خرداد 94 امضا شد تا 1879 دستگاه سامانه هوشمند ثبت تخلفات جاده‌ای در کشور نصب شود.

کشاورزیان بیان کرد: تا پیش از این قرارداد 400 دستگاه دوربین ثبت سرعت در جاده‌ها وجود داشت که 250 دستگاه آن فعال بود که پس از این قرارداد، نگهداری دوربین‌های قبلی نیز به شرکت متبوع سپرده شد. در این قرارداد انتقال دیتا و نگهداری دوربین‌ها به مدت هشت سال برعهده شرکت طرف قرارداد است.

وی با اشاره به اینکه رقم قرارداد 550 میلیارد تومان است که با احتساب تعدیل، به 750 میلیارد تومان افزایش می‌یابد.  افزود: این دوربین‌ها علاوه بر کنترل لحظه‌ای سرعت و ثبت میانگین سرعت، به دلیل آنکه همه پلاک‌های عبوری را به صورت کامل ضبط می‌کند، می‌تواند برای دستگاه‌های دیگر نیز قابل استفاده باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار