شرکت دانش بنیان نیان الکترونیک خراسان برای پنجمین سال متوالی تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد

دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور دکتر اسحاق جهانگیری  معاون اول رئیس جمهور و همچنین مهندس محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در مرکز همایش های صدا و سیمای تهران با معرفی 20 شرکت و بنگاه اقتصادی برتر کشور در سال جاری به کار خود پایان داد .

شرکت دانش بنیان نیان الکترونیک خراسان  با تکیه بر رضایت مشتریان وفادار خود توانست امسال هم برای دهمین سال متوالی منتخب جشنواره ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان  شود و همچنین پنجمین سال متوالی مفتخر به دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان شود.

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به عنوان متولی برگزاری این همایش از سال 1380 و در روز نهم اسفند هر سال که به عنوان روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در تقویم رسمی کشور ثبت شده است، بنگاه های اقتصادی برتر حامی حقوق مصرف کننده را طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و مدیران بنگاه های اقتصادی منتخب، به عموم مردم معرفی و با اعطای گواهینامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان از آن ها تقدیر می کند.

این افتخار بزرگ فقط شامل واحد هایی می شود که به بیش از 90 درصد رضایت مشتریان ، نوآوری در خدمات فروش ، حین فروش و پس از فروش ، نوآوری در محصولات و خدمات، گستره خدمات در بیش از 20 استان و ارتقای کیفیت با رعایت قیمت تمام شده و ... رسیده باشند.

انتهای پیاک // م  ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.