مشهد؛

تشدید بازرسی هادر ایام نوروز

شش پایگاه بازرسی در دو شیفت آماده خدمت رسانى به زائران و مجاوران در ایام نوروز هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود بنا نژاد رئیس اتاق اصناف مشهد در نشستی که با حضور مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد و با موضوع بازرسی و نظارت پایان سال برگزار شد گفت: بازرسان ما از امروز تا پایان ۱۵ فروردین ۹۶ در ٦ پایگاه در دو شیفت فعال خواهند بود و گشت‌های ویژه در سطح شهر خواهند داشت.
وى در مورد نحوه تنظیم بازار در پایان سال ٩٥ افزود: ما با هماهنگى اتحادیه‌ها و مجتمع‌ها صنفی و همچنین نمایشگاه بهاره تنظیم بازار را شروع کرده ایم.
رئیس اتاق اصناف مشهد ضمن توجه داشتن بازرسان به مجوز از اتحادیه‌ها گفت: هدف ما در طرح نوروزى این است که به حقوق شهروندان توجه کنیم و از هرگونه تنش جلوگیرى کنیم.
بنا نژاد در مورد تعداد پرونده هاى جلب رضایت مردم گفت:: در سال ٩٤ پرونده‌ها ٢٤٩ پرونده بود که ما در سال ٩٥ این عدد را به ٤٩٢ پرونده رسانیدیم و جمع مبلغ عودت داده شده ٦ میلیارد و هشتصد و هشتاد و سه هزار ریال بوده است.
وى در مورد فروش فوق العاده در اتحاديه ميادين  ميوه نوروز أفزود: ١٥٠٠تن سيب از أروميه و دماوند و بيش از ٤٥٠٠تن پرتقال  از ٢٠اسفند ماه توزيع ميشود.


انتهاى پیام // ا. آ.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.