رویکرد آموزش الکترونیکی در دانشگاه فرهنگیان پیاده می‌شود

سرپرست دانشگاه فرهنگیان مطرح کرد: راهبرد دانشگاه در سال آینده حرکت به سمت آموزش‌های الکترونیک است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین جشنواره حامد با حضور محمود مهر محمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان، سیدمحمدحسین سجادی نیری رئیس ستاد فناوری های نرم هویت ساز ریاست جمهوری، عباس کاظمی آشتیانی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد و رفاه فرهنگیان، محمود علیپور قائم مقام سازمان دانش آموزی در پردیس نسیه از عصر امروز در حال برگزاری است.

در این مراسم مهرمحمدی با اشاره به چگونگی برنامه راهبردی در دانشگاه فرهنگیان گفت: در برنامه های آتی دانشگاه، آموزش الکترونیک ایجاد می شود و در اکثر سیستم های رتبه بندی این مساله لحاظ شده است.

وی ادامه داد: باید کاری کنیم تا معلمان به نیکویی از ظرفیت تکنولوژی در حوزه آموزش بهره ببرند که البته راهبرد به کار گرفته شده در این مسیر مهم است.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: نگرش نسبت به آموزش در استفاده از تکنولوژی جدید برای همگام شدن با تحولات تاثیر بسزایی دارد و در غیر این صورت با مشکل مواجه می‌شویم.

وی بیان کرد: تکنولوژی به عنوان ماده ای بی شکل بوده که می توان آن را به سمت آموزش سوق داد و در این زمینه باید نوع آموزش را تعیین کرده باشیم تا بهره مندی خردمندانه ای از تکنولوژی داشته باشیم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: آموزش ها باید نسبت به بوم، محیط، موقعیت و بافت حساسیت داشته باشد و بدیهی است در استفاده از تکنولوژی جدید نیز باید این رویکرد لحاظ شود.

به گفته وی، تحول در آموزش پیش از سابقه رفتاری سابقه ای نرم افزاری دارد.

مهرمحمدی با اشاره به اینکه باید نگاه به آموزش منعطف باشد، یادآور شد: نقش دانشگاه فرهنگیان تربیت دانشجومعلمان است که آنان باید با هوشیاری به سمت تکنولوژی جدید بروند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار