مشهد؛

امضاء تفاهم نامه همکاری علمی - صنعتی

تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری خراسان و شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی امضاء شد

امضاء تفاهم نامه همکاری علمی - صنعتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در جلسه ای با حضور رئیس پارك علم و فناوري خراسان و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان به اتفاق جمعی از مدیران و معاونین دو طرف، تفاهم نامه همکاری با محوریت حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان به امضا رسید.

رئیس پارك علم و فناوري خراسان با اظهار خرسندی از این اتفاق مبارک خاطرنشان کرد : توسعه همکاری های مشترک در زمینه گسترش زیر ساخت های فناوری ، ارائه خدمات فناوری ، ایجاد و توسعه واحدهای تحقیق و توسعه و توانمندسازی شرکت های فناور و دانش بنیان از جمله اهداف این تفاهم نامه همکاری است که امیدواریم با همکاری نزدیک دوطرف، عاملی در جهت کمک به رشد فعالیت موثر شرکت های فناور و دانش بنیان باشد .

مهدیزاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی نیز با اشاره به برخی از همکاری های گذشته بین پارک و شرکت شهرک های صنعتی به محاسن این هم افزایی و همکاری اشاره کرد و خاطرنشان داشت : همجواری شهرک صنعتی طوس و دیگر شهرک های زیر مجموعه شرکت شهرکها با پارک علم و فناوری می تواند عامل بسیار مهم و تاثیر گذاری در گسترش این همکاری ها باشد و به توسعه زیر ساخت ها و خدمات شرکت های فناور و صنعتی کمک کند.

از مضامین و زمینه های همکاری این تفاهم نامه مشترک می توان به مواردی از جمله فرآیند دانش بنیانی شرکتهای مستقر در شهرک فناوری صنایع غذایی و شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوی ، فرایند ارائه مجوز فناور به شرکتهای مستقر در شهرک فناوری صنایع غذایی و شهرکهای صنعتی استان ، حمایت از حضور شرکتهای فناور و دانش بنیان در نمایشگاه های داخلی و خارجی ، حمایت از ارائه خدمات آموزشی و مشاورهای به شرکتهای فناور و دانش بنیان ، حمایت از انتقال فناوری به شرکتهای فناور و دانش بنیان ، امکان سنجی توسعه اراضی پارک و شرکت به منظور استقرار شرکتهای فناور و دانش بنیان و تسهیل بهره مندی شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی از خدمات دفتر مبادلات فناوری پارک در قزاقستان اشاره کرد. / انتهای پیام// م. ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.