مشهد؛

دستگیری جاعلان اسکناس در چناران

عاملان جعل بیش از هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اسکناس ۱۰ هزار تومانی شناسایی ودستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ برات اویسی فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت: در پی اطلاع از توزیع اسکناس جعلی توسط دو نفر مرد در سطح حوزه سیدآباد، موضوع در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی سیدآباد قرار گرفت.
وی افزود: پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی، یک نفر از جاعلان شناسایی و سرانجام عصر یکشنبه، در اقدامی غافلگیرانه حین فروش اسکناس جعلی در روستای حکیم‌آباد، دستگیر و مقدار سه میلیون تومان اسکناس جعلی از وی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت: متهم، به جرم خود مبنی بر چاپ اسکناس در مخفیگاهی واقع در مشهد و توزیع آن با همدستی یک نفر دیگر در روستاهای حوالی شهرستان چناران اعتراف کرد.
سرهنگ اویسی افزود: در ادامه تحقیقات، همدست متهم نیز که جهت توزیع اسکناس در سطح حوزه حضور یافته بود، شناسایی و طی عملیاتی دستگیر و مقدار چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اسکناس جعلی از او کشف شد.
وی گفت: متهمین ۲۹ و ۳۵ ساله در مخفیگاهشان واقع در مشهد مقدس اقدام به چاپ اسکناس جعلی و توزیع آن در سطح مشهد و شهرستان‌های هم‌جوار می‌کردند که خوشبختانه شناسایی و دستگیر شدند و درمجموع تاکنون مقدار هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اسکناس ۱۰ هزار تومانی از آنان کشف شده است.
گفتنی است تحقیقات از سوی پلیس آگاهی همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام//ف. ج.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.