مشهد؛

اعلام ویژه برنامه‌های نوروز درشبکه استانی صدا و سیمای خراسان رضوی

در ایام نوروز برنامه‌های متنوعی در حال تولید است که در صدا و سیما و بخش خبر پخش خواهد شد.

اعلام ویژه برنامه‌های نوروز درشبکه استانی صدا و سیمای خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن نصرپور مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در ساعات نزدیک به تحویل سال یک برنامه هفت ساعته از سیمای خراسان خراسان رضوی پخش خواهد شد که ۴۲ آیتم مختلف دارد و اجرای موسیقی زنده، آیتمهای طنز، ارتباط با حرم مطهر رضوی، ارتباط با سرزمین راهیان نور و معرفی اماکن گردشگری استان بخشی از این برنامه هاست.
 
وی افزود: برای ایام نوروز ۱۷ برنامه تولیدی در سیما و ۱۸ برنامه در صدا تدارک دیده شده و پخش فیلم‌ها و سریال‌های زیادی در این ایام پیش بینی شده است.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی هم چنین از پخش ویژه برنامه سفر بخیر خبر داد و گفت:: از آنجا که تصادفات درون شهری و برون شهری هر ساله باعث مرگ بسیاری از هموطنانمان می‌شود این برنامه تلاش دارد تا در زمینه فرهنگسازی برای سفر ایمن تولید برنامه کند.

محسن نصرپور افزود: در روز پنج شنبه با حضور معاون امور استانهای رسانه ملی شبکه تلویزیونی ایران کالا با چهار ساعت برنامه آزمایشی در روز افتتاح خواهد شد و این برنامه با رویکرد اقتصاد مقاومتی و معرفی کار آفرینان نمونه به روی آنتن خواهد رفت.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی هم چنین از راه اندازی شبکه رادیویی زیارت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در صورت تامین بودجه این رادیو و ایفای تعهدات ارگان‌های استانی این شبکه با رویکرد زیارت و پخش برنامه‌های مذهبی راه اندازی خواهد شد.

محسن نصرپور در خصوص برنامه‌های ویژه انتخابات هم گفت: چهار دوره زمانی برای پخش برنامه‌های ویژه انتخابات در نظر گرفته شده که شامل دوره تبیینی، تبلیغی، تهییجی، و فراخوان خواهد بود.

انتهای پیام//ف. ج.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار