بازیگری زنی که در 12 سالگی برای رفتن به جبهه نامه جعل کرده بود + فیلم

شهره لرستانی: اگر بتوانم اولین فیلم دفاع مقدس خودم را بسازم فیلمی بدون گلوله می سازم، سینمای دفاع مقدس فقط توپ و تانک نیست.

نامه جعلی شهره لرستانی که لو رفت + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه تلویزیونی جزیره مجنون با اجرای مژده لواسانی مدتی است که از شبکه 5 سیما در حال پخش است، برنامه ای اجتماعی در حوزه دفاع مقدس که نگاهی به حال و هوای اردوهای راهیان نور داشته و با دعوت از مهمان هایی از بین مادران شهدا و هنرمندان قدم خوبی در این حوزه برداشته است.

روز گذشته شهره لرستانی بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون مهمان این برنامه شد و خاطرات جالبی از دوران نوجوانیش عنوان کرد، وی از علاقه و اشتیاق آن سالهایش برای اعزام به جبهه گفت. علاقه ای که با مخالفت پدر و مسئول ثبت نام روبرو شده و در نهایت آغازگر راه دیگری برای وی  در آینده شد. فیلم این خبر را در ویدئو زیر مشاهده کنید.

مژده لواسانی از لرستانی در مورد خاطره ای که در اینستاگرام منتشر کرده است می پرسد پستی که در آن لرستانی نوشته بود در 12 سالگی برای رفتن به جبهه نامه جعل کرده است و مانند سایر نوجوان ها عاشق حضور در خط مقدم بوده است.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.