کاش برخی مدیران سینمایی یک فیلم کوتاه سه‌دقیقه‌ای می‌ساختند

اگر قرار است مدیر جدیدی به گروه حیدریان اضافه شود، حداقل یک فیلم کوتاه سه‌دقیقه‌ای ساخته باشد تا درد سینماگران را بفهمد.

خواسته عاجزانه یک کارگردان از حیدریان/کاشکی برخی مدیران یک فیلم کوتاه سه دقیقه ای می ساختندامیر پورکیان تهیه‌کننده و کارگردان سینما خواسته خود را از حیدریان به عنوان رئیس جدید سازمان سینمایی بیان کرد و در این زمینه به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: عاجزانه درخواست می‌کنم اگر قرار است مدیر جدیدی به گروه حیدریان اضافه شود، حداقل یک فیلم کوتاه سه‌دقیقه‌ای ساخته باشد تا درد سینماگران را بفهمد.
 
وی افزود: البته اگر مانند محمدرضا فرجی که فیلمساز نیست؛ ولی به علت سال‌ها فعالیت در این حوزه و کسب تجارب بالا درد سینماگران را از خودشان بیشتر و بهتر می‌شناسد، باشند اتفاق خوبی است.
 
پورکیان درباره اهمیت بخش هنر و تجربه در سینمای ایران تصریح کرد: قبل از اینکه وزارت ارشاد برای این بخش تصمیم بگیرد، خانه سینما به عنوان مادر و پشتوانه سینما باید هنر و تجربه را به رسمیت بشناسد و پشت آن محکم بایستد. تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد، خروجی مثبتی به دنبال نخواهد داشت و حالا یک سینما را از آن بگیرند و یا چند سینما اضافه کنند، فرقی نخواهد داشت.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار