شیراز؛

برپایی 2 نمایشگاه تخصصی عکس ویژه نوروز در تخت جمشید

مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید از برپایی 2 نمایشگاه تخصصی عکس ویژه نوروز در محوطه تخت جمشید خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسعود رضایی‌منفرد مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید گفت: نوروز امسال برنامه‌های فرهنگی در محوطه پایگاه تخت جمشید اجرا می‌شود که از جمله آنها می‌توان به برپایی 2 نمایشگاه تخصصی عکس در موزه تخت جمشید و استقرار گروه‌های تخصصی نوروزی برای اطلاع‌رسانی به گردشگران اشاره کرد.
 
رضایی منفرد با بیان اینکه امسال از راهنمایان افتخاری برای راهنمایی گردشگران استفاده می‌شود، افزود: امسال  در کنار راهنمایان همیشگی 100 راهنمای افتخاری در ایام نوروز به بازدیدکنندگان و گردشگران اطلاعات می‌دهند که این تعداد در سال گذشته 80 نفر بوده است.
 
وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های شاد و متنوع ویژه نوروز، بازدید از کارگاه مرمت اشیاء موزه‌ای و تهیه 50 هزار بروشور برای معرفی این بنای تاریخی به گردشگران داخلی و خارجی از دیگر اقداماتی است که برای نوروز انجام شده است.
 
رضایی منفرد با اشاره به اینکه این میراث جهانی رتبه دوم بازدیدکنندگان را در میان اماکن تاریخی استان فارس دارد، اظهار داشت: نوروز سال گذشته 360 هزار نفر از مجموعه تخت جمشید بازدید کردند و امسال پیش‌بینی می‌شود که این تعداد افزایش یابد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار