شیراز؛

ثبت بیش از 10 میلیون تردد در جاده های فارس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از ثبت بیش از 10 میلیون تردد در جاده های استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی رضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با بیان اینکه 78 محور استان مجهز به دستگاه های تردد شمار است، گفت: از 25 اسفند تا 6 فروردین‌ماه 10 میلیون و 400هزار تردد انواع وسایل نقلیه در استان فارس ثبت شده است.

سیاهپور افزود: بیش از یک میلیون و 600 هزار تردد مربوط به ورودی و خروجی استان و 2 میلیون و 400 هزار مورد در ورودی و خروجی شیراز بوده است.
 
وی ادامه داد: 136 سامانه هوشمند ثبت تخلف، در بازه زمانی 12 روز گذشته در مجموع 13هزار و 500 تخلف از سرعت مجاز در محورهای استان ثبت شده که بیشترین تخلف ها به ترتیب در محورهای ایزدخواست – آباده ، مرودشت-شیراز، سعادت شهر – شیراز، صفاشهر – آباده، سروستان – فسا، شیراز – سپیدان و سه راهی کوار – جهرم رخ داده است.
 
سیاهپور اظهار داشت: تا پایان ایام نوروزی نیروهای راهداری در حالت آماده‌باش کامل هستند تا خدمات مناسبی به مسافران و گردشگران در استان ارائه شود.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس تصریح کرد: شهروندان قبل از هر گونه سفر از طریق تماس با سامانه گویای 141 از آخرین وضعیت راه ها و شرایط جوی اطلاع پیدا کرده و تمهیدات لازم را فراهم کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار