همدان؛

173 مورد ماموریت در طرح امداد نوروزی کبودراهنگ

در راستای اجرای طرح امداد نوروزی، هشت پایگاه فوریت‌های پزشکی شهرستان کبودراهنگ در عملیات امداد و نجات مشارکت داشتند.

173 مورد ماموریت در طرح امداد نوروزی کبودراهنگ

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسئول فوریت های پزشکی شهرستان کبودراهنگ در مورد عملکرد این واحد در تعطیلات نوروز گفت: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی در ایام نوروز با مستقر شدن در جاده‌های مواصلاتی بین شهری و نقاط پرتردد این شهرستان توانستند عملیات امداد و نجات را برای 360 بیمار و مصدوم در قالب 173مورد ماموریت به انجام برسانند.

وی افزود: در این مدت بالغ بر 2 هزار و 600 نفر ساعت استقرار کادر تکنسین‌های پزشکی در محل‌های پرتردد و حادثه‌خیز داشتیم که مدت زمان رسیدن بر سر بالین مصدوم حادثه دیده نسبت به سال گذشته در ایام نوروز به شش دقیقه کاهش یافت.

تکنیسن‌های پایگاه جاده‌ای روعان با برپایی چادر سلامت در ورودی استان بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی مراجعان و میهمانان نوروزی بودند.

مرادی در ادامه اظهار داشت: از تعداد ماموریت‌های صورت گرفته شده در اجرای طرح امداد نوروزی، 40 ماموریت مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده که با اقدام سریع و به‌ موقع همکاران فوریت‌های پزشکی توانستند از بروز موارد ناگوار جلوگیری کنند.

وی گفت: طرح سلامت نوروزی از مورخه 26 اسفند 95 تا 14 فروردین 96 به مدت 20روز با حضور 44 نفراز تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی وهشت دستگاه آمبولانس، همزمان با سراسر استان در مسیرهای حادثه‌ خیز و پرتردد در راستای تامین سلامت مسافران نوروزی و ارائه خدمات به حادثه‌ دیدگان مستقر و در حال آماده‌ باش کامل بودند.

انتهای پیام/ ش

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.