اهواز؛

5 ایستگاه دوچرخه سواری در دزفول افتتاح شد

رئیس شورای شهر دزفول از افتتاح 5 ایستگاه دوچرخه سواری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عظیم سرافراز، رئیس شورای شهر دزفول بیان کرد: بمنظور طرح سلامت و جلوگیری از افزایش ترافیک 5 ایستگاه در دزفول راه اندازی شد.


وی با بیان اینکه این 5 ایستگاه توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است افزود: تشویق فرهنگ دوچرخه سواری به منظور بحث سلامت، کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست در دستور کار قرار گرفت.

سرافزار تصریح کرد: این طرح در شهرهای بزرگ کشور اجرا شده و دزفول یکی از محدود شهرهای جنوب غرب کشور است که به ایستگاه دوچرخه سواری مجهز شده است.

رئیس شورای شهر دزفول اذعان داشت: در فاز اول 5 ایستگاه احداث و راه اندازی شد و هر 5 ایستگاه دوچرخه سواری به صورت آنلاین به همدیگر متصل هستند و شهروندان میتوانند از یک ایستگاه دوچرخه اجاره کرده و در ایستگاه بعدی دوچرخه را تحویل دهند.

وی در پایان اظهار کرد: در فاز دوم 6 ایستگاه دیگر نیز در نقاط مختلف احداث میشود و در مجموع دزفول به 11 ایستگاه دوچرخه سواری مجهز خواهد شد.

فرهاد قلی نژاد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول نیز گفت: اقدام شهرداری و شورای اسلامی شهر دزفول در افتتاح ایستگاههای دوچرخه سواری قابل تقدیر است زیرا توسعه فرهنگ استفاده از دوچرخه در راستای کاهش آلودگی هوا و مشکلات ترافیکی تأثیری مطلوب دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد قبیتی
۱۹:۴۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
ی اطلاعاتی میداد مسیرها و ایستگاه هاشو
من که دزفولیم
والا چیزی ندیدیم
فرزاد قبیتی از دزفول