اصفهان؛

آماده شدن 2 بانوی ناشنوای اصفهانی برای المپیک تابستانه

2 بانوی ناشنوای اصفهانی در تیم‌های ملی بولینگ و بدمینتون بانوان ناشنوای کشور، خود را برای حضور در مسابقات المپیک تابستانه ناشنوایان (2017 میلادی) آماده می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آمنه مینائیان  اظهار کرد: مسابقات المپیک تابستانه ناشنوایان (2017 میلادی)، اواخر تیر و اوایل مردادماه سال جاری به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود.

وی افزود: اقدس ماهوش ملی‌پوش بولینگ، تنها نماینده استان اصفهان در بخش بانوان این رشته، در این رقابت‌ها حضور می‌یابد و از الآن مشغول تمرین کردن است.

نایب‌رئیس بانوان هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان اصفهان عنوان کرد: فهیمه کریمیان تنها نماینده استان اصفهان در اردوی تیم ملی بدمینتون، به رقابت‌های المپیک تابستانه ناشنوایان (2017 میلادی) اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی بدمینتون که کریمیان در آن حضور دارد، در تعطیلات نوروز آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.

مینائیان خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه مسابقات المپیک تابستانه ناشنوایان (2017 میلادی) را در پیش داریم، تا پایان رقابت‌ها مسابقات کشوری برگزار نمی‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: به دلیل کمبود بودجه، سال 95 سال خوبی برای بانوان ورزشکار ناشنوا نبوده است اما با برنامه‌ریزی که در اسفند ماه سال گذشته با رئیس هیأت انجام دادیم، امسال هم تعداد رشته‌ها افزایش پیدا می‌کند و هم با آموزش و پرورش استثنایی به منظور جذب بازیکن در رشته‌های مختلف، تعامل خواهیم داشت؛ همچنین توجه به رشته‌های رزمی را در برنامه‌ها مدنظر قرار داده‌ایم.  



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.