مازندران /

کسب 10 مدال جهانی و آسیایی توسط ورزشکاران مازندرانی

معاون امور بانوان ورزش و جوانان مازندران از کسب 10 مدال جهانی، آسیایی توسط بانوان ورزشکار مازندرانی در چهار ماه امسال خبر داد.

کیومرثی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : استعداد در بین بانوان ورزشکاران در بیشتر رشته‌های توپی و غیر توپی موج می‌زد و به طور حتم در ماه‌های آینده نیز شاهد افتخارآفرینی بیشتری از سوی بانوان ورزشکاران مازنی در رقابت‌های برون مرزی خواهیم بود.

وی با اشاره به دعوت 66 بانوی مازندرانی در اردوهای مختلف تیم ملی در چهار ماه گذشته افزود: از این تعداد 15 بانوی مازندرانی در چهار ماه نخست سال 92 به عضویت ثابت تیم ملی درآمدند.

معاون امور بانوان ورزش و جوانان مازندران از کسب مدال برنز فاطمه قلی‌زاده در رقابت‌های المپیک ناشنوایان در صوفیه بلغارستان در ورزش کاراته خبر داد وتصریح کرد: نسترن مقیمی بازیکن مازندرانی تیم ملی فوتسال کشورمان در ترکیب تیم ملی در رقابت‌های آسیایی موفق به کسب مدال نقره تیمی برای ورزش بانوان کشور شد.

کیومرثی در ادامه از کسب مدال‌های بدست آمده توسط دیگر ملی‌پوشان مازندرانی گفت: سوسن حاجی پور، مهین اسماعیل نژاد در رشته تکواندو، سارا موسوی، مبینا علی نسب و صدیقه کلانتری در شطرنج و .... با درخشش خود در ترکیب تیم ملی موفق به کسب مدال در رقابت‌های آسیایی شدند.

وی با اشاره به رشد ورزشکاران سازمان‌یافته بانوان افزود: بانوان در چند سال گذشته همچون مردان استقبال خوبی به ورزش نشان دادند و هم پای مردان برای سربلندی و افتخار آفرینی ورزش کشور و استان خود در صحنه ورزشی ظاهر می‌شوند./ب

برچسب ها: کسب ، مدال ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.