میثاقیان: سیاه جامگان با چنگ و دندان برای بقا در لیگ می جنگد

سرمربی تیم سیاه جامگان گفت: اعضای تیم فوتبال سیاه جامگان در بازی های فینال گونه آتی با چنگ و دندان می جنگند تا در لیگ برتر بماند.

اکبر میثاقیان در گفت و گو با فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فعلی تیم سیاه جامگان بیان کرد: خوشبختانه با برد ارزشمندی که مقابل استقلال خوزستان کسب کردیم تا حدود زیادی وضعیت مان را از لحاظ امتیازی در جدول بهتر کردیم. چهار دیدار فینال گونه را پیش رو داریم و امیدوارم بازیکنانم مانند دیدارهای گذشته با فداکاری برای موفقیت سیاه جامگان تلاش کنند. رقابت در پایین جدول بسیار فشرده شده اما بدون توجه به این موضوع باید کار خودمان را انجام بدهیم.
 
وی افزود: تمام مجموعه سیاه جامگان از جمله مدیریت، کادر فنی و بازیکنان سخت در تلاش هستند تا هر طور شده با چنگ و دندان برای بقا در لیگ بجنگند. معتقدم از زمانی که به تیم سیاه جامگان آمده ام شرایط عوض شده و روند ما نسبت به 5 هفته پیش تغییر کرده است. هرچه به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم، هیجان مسابقات بیشتر می‌شود.
 
میثاقیان در ادامه درباره برد روحیه بخش صبا مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: به هر حال این از جذابیت های فوتبال است. در فوتبال هر تیمی که بهتر بازی کند و از موقعیت هایش بهتر استفاده کند، پیروز می شود. صبا از بازیکنان خوبی برخوردار است و شاگردان مرفاوی با پیروزی درخشانی که مقابل تراکتورسازی کسب کردند، نشان دادند می توانند برای هر حریفی درسرساز شوند.
 
سرمربی تیم سیاه جامگان درباره پاداش های درنظر گرفته شده برای بازیکنان تیم سیاه جامگان گفت: با توجه به اینکه این تیم شخصی است، مدیران تیم مجبور هستند از جیب خودشان تیم هزینه کنند. از روزی که به سیاه جامگان آمده ام خوشبختانه مدیران تیم بعد از هر مسابقه برای بازیکنان پاداش هایی را در نظر گرفته اند. از طرفی خانواده عباسی سخت در تلاش هستند تا بتوانند سیاه جامگان را در لیگ حفظ کنند. ای کاش در همان روزهای ابتدایی لیگ بازیکنان سیاه جامگان به جای از دست دادن امتیاز عملکرد بهتری را از خود به نمایش می گذاشتند.
 
وی درباره حضور بازیکنان تیم سیاه جامگان در شلمچه، گفت: بازیکنان با کادر مدیریتی باشگاه جلسه ای را ترتیب دادند تا پیش از بازی با صنعت نفت به مناطق جنگ زده بروند و با روحیه ای خوب به مصاف حریف بروند.
 
میثاقیان درباره اینکه آیا سیاه جامگان در لیگ برتر می ماند یا خیر، اذعان کرد: باید بگویم سخت در تلاش هستیم تا در چهار دیدار آینده مقابل تیم های صنعت نفت آبادان، پیکان، ماشین سازی و پرسپولیس به پیروزی برسیم تا مانند پدیده سهمیه استان خراسان را در لیگ برتر حفظ کنیم.
 
سرمربی تیم سیاه جامگان در مورد عملکردش در این تیم اظهار کرد: من که عملکردی ندارم. روزهای پایانی لیگ کار برای یک سرمربی سخت تر از قبل می شود. حیف است این تیمی که به متعلق به امام رضا است نتواند در لیگ بماند. صبا هم تیم قابل احترامی است و امیدوارم هر 2 تیم سال آینده هم در لیگ برتر حضور داشته باشند.
 
وی درباره بازی با صنعت نفت در روز جمعه گفت: بازی سختی را مقابل صنعت نفت در پیش داریم اما باید با تمام توان مقابل حریف مان بازی کنیم تا دست پر آبادان را ترک کنیم. از زمانی که کریمی به صنعت نفت آمده نتایج این تیم بهتر شده است. در روزهای ابتدایی کریمی نتوانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد اما در چند دیدار اخیر تیمش هماهنگ تر شده است. در این بازی تنها مصطفی احمدی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان در آمادگی کامل به سر می برند.
 
میثاقیان در پایان درپاسخ به این سوال که سال آینده هم در سیاه جامگان خواهد بود یا خیر،بیان کرد: هنوز تصمیم خاصی در این مورد اتخاذ نکرده ام.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار