میثاقیان:7 بازی فینال گونه پیش رو داریم/سپاهان یک تیم ریشه دار در فوتبال کشورمان است

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:هفت بازی فینال گونه پیش رو داریم که باید در تمام این دیدارها امتیازات لازم را کسب کنیم.

اکبر میثاقیان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد دیدار سیاه جامگان و سپاهان بیان کرد:بالاخره تمام بازی ها سخت است و هفت بازی فینال گونه پیش رو داریم که باید در تمام این دیدارها امتیازات لازم را کسب کنیم.در واقع شرایط سختی در جدول داریم.
 
وی افزود:درصورتی که به دنبال جدا شدن از ته جدول و نزدیک شدن به رده های میانی جدول هستیم باید 3 امتیاز بازی با سپاهان را کسب کنیم.خوشبختانه بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شریط مناسبی به سر می برند.
 
میثاقیان در ادامه تصریح کرد:امیدوارم در روز بازی همان طور که بازیکنان با انگیزه در تمرینات شرکت داشتند در روز مسابقه هم این شرایط را حفظ کنند و خدا هم کمک مان کند تا بتوانیم با ارائه یک بازی تماشاگر پسند و جانانه مقابل رقیب قدرتمند مان به پیروزی برسیم.
 
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان با اشاره به قدرت تیم سپاهان اصفهان گفت:سپاهان جدا از اینکه یک تیم ریشه دار در فوتبال کشورمان است،از کادر فنی و بازیکنان خوبی در ترکیب تیمش بهره می برد،به نظرم این تیم چیزی از پرسپولیس و استقلال کم ندارد.
 
وی درمورد محروم و مصدومان تیمش اظهار داشت:خوشبختانه در این دیدار هیچ محروم و مصدومی نداریم با تمام قوا به مصاف سپاهان اصفهان می رویم.
 
 میثاقیان در پایان خاطر نشان کرد:طبق برنامه ریزی مسئولان باشگاه قرار است تا پیش از پایان سال بخش دیگری از مطالبات مالی بازیکنان پرداخت شود.همچنین در تعطیلات نوروزی چند دیدار دوستانه را با تیم های خراسانی برگزار خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار