رهبر: غیرت بازیکنان سیاه جامگان مثال زدنی است/ پدیده می تواند سهمیه آسیایی کسب کند

مدیر تیم سیاه جامگان گفت: عملکرد بازیکنان تاکنون رضایت بخش بوده است، آن ها با جان و دل برای موفقیت تیم خود تلاش می کنند.

آرمین رهبر در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت تیم سیاه جامگان پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد: تمام سعی مدیران باشگاه این است تا با بهتر کردن وضعیت مالی تیم، شرایط خوبی را برای بازیکنان فراهم کنند. قرار است چهارشنبه به آبادان برویم تا بازیکنان برای این دیدار استراحت بیشتری کنند.
 
وی افزود: بازی با صنعت نفت از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل باید با تمام قدرت به مصاف حریف سخت کوش خود برویم تا با 3 امتیاز آبادان را ترک کنیم. از زمانی که میثاقیان به سیاه جامگان آمده بازی های سختی را در خارج از خانه مقابل تیم های قدرتمندی مانند استقلال تهران و نفت تهران برگزار کردیم و باید عنوان کنم به هیچ وجه بازی آسانی وجود ندارد. متاسفانه در بازی مقابل شاگردان منصوریان روی یک اشتباه پیروزی را با تساوی عوض کردیم. شرایط تیممان در جدول به گونه ای است که باید در چهار بازی باقی مانده بتوانیم دست کم 10 امتیاز کسب کنیم.
 
رهبر در ادامه تصریح کرد: در فصل بهار قرار داریم و هوای آبادان گرم است. همین امر تا حد زیادی کار را برای بازیکنان ما سخت می کند اما چاره ای نداریم جز این که با برد زمین مسابقه را ترک کنیم. در حال حاضر از لحاظ انگیزشی بازیکنان در وضعیت مناسبی به سر می برند.
 
مدیر تیم سیاه جامگان درباره فاصله امتیازی کم سیاه جامگان با منطقه خطر گفت: کاری به تیم صبا نداریم. برنامه ما این است که صنعت نفت را در آبادان شکست دهیم و پس از آن امیدوارم تماشاگران در بازی با پیکان تیم را تنها نگذارند تا با حمایت پر شور آن ها پیکان را شکست دهیم. مطمئن باشید تا پیش از بازی حساس مقابل پرسپولیس، حضورمان را در فصل آینده لیگ قطعی می کنیم.
 
وی درباره عملکرد بازیکنان سیاه جامگان در چند دیدار اخیر عنوان کرد: عملکرد بازیکنان تاکنون رضایت بخش بوده است. آن ها با جان و دل برای موفقیت تیم خود تلاش می کنند. بیشتر بازیکنان تیم ما جوان هستند و انگیزه زیادی برای موفقیت دارند.
 
رهبر درباره حمایت مسئولان استان خرسان از تیم سیاه جامگان اذعان داشت: در این موضوع تا حد زیادی خود مدیران باشگاه سیاه جامگان مقصر هستند. قصد توهین به هیچ فردی را ندارم اما اگر خانواده عباسی از روز اول سیاست های باشگاه را مشخص می کردند، در چنین وضعیتی قرار نداشتند. از ابتدای فصل تغییر و تحولات عمده ای در این باشگاه اتفاق افتاد و سبب شد برخی بازیکنان شاخص و توانمند از این باشگاه جدا شوند. 
خوشبختانه پس از زمان آمدن میثاقیان انگیزه بازیکنان تیم نسبت به قبل بیشتر شده است و بچه ها هم قسم شده اند تا بتوانند نتایج آبرومندانه ای کسب کنند. مهم ترین دلیل موفقیت های اخیر سیاه جامگان را می توان همدلی بازیکنان با یکدیگر دانست. معتقدم پس از پایان فصل و در زمان هایی که باید مدیران جلساتی را ترتیب دهند تا استراتژی باشگاه را برای فصل بعد مشخص کنند مشاهده می کنیم که از آن ها هیچ خبری نیست همین عوامل باعث می شود تا کار به روزهای شب امتحان مختص شود و حتی از آن بدتر دست به انتخاباتی می زنیم که طبع ناخوشایندی را برایمان به همراه دارد.
 
مدیر تیم سیاه جامگان در پاسخ به این سوال که آیا در سال آینده هم میثاقیان در تیم سیاه جامگان حضور خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: قرارداد میثاقیان تا پایان فصل اعتبار دارد. وی به خاطر مردم و به دلیل رفاقتی که با مالک باشگاه دارد حاضر شد در این باشگاه فعالیت کند ولی همان طور که همگان اطلاع دارند میثاقیان در تیمی کار می کند که نه تنها از برنامه ریزی مناسب برخوردار نیست بلکه بضاعت مالی خوبی هم ندارد. اکبر میثاقیان همواره در تیم هایش عملکرد خوبی داشته است و اگر شرایط برای ماندن وی در سیاه جامگان فراهم باشد به یقین در سیاه جامگان می ماند.
 
وی در پایان اظهار کرد: باید تشکر ویژه ای از تماشاگران مشهدی داشته باشم که در این چند دیدار تیم های پدیده و سیاه جامگان را تنها نگذاشتند. اگر پدیده در چند دیدار آینده اش به پیروزی برسد می تواند سهمیه آسیایی کسب کند و این امر تنها با حضور هواداران و حمایت های مسئولان عملی می شود. امیدوارم در بازی مقابل پیکان مردم به ورزشگاه ثامن الائمه بیایند تا با حضور آن ها روز سختی را برای این تیم رقم بزنیم. 

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار