خداحافظی افخمی از برنامه هفت/ پخش سری جدید پس از انتخابات

برنامه سینمایی هفت تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ پخش نخواهد شد.

خداحافظی افخمی از برنامه هفت/ پخش سری جدید پس از انتخاباتبه گزارشحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی برنامه سینمایی هفت، ناصر کریمان، مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما اعلام کرد: برنامه سینمایی هفت تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ پخش نخواهد شد و سری جدید این برنامه پس از برگزاری انتخابات با تیم جدیدی می آید.

کریمان در این خصوص افزود: باتوجه به اتمام قرارداد دومین سال اجرای این برنامه با سازمان صداوسیما، جلساتی با گروه ساخت برنامه هفت جهت توافق مجدد برگزار و خواسته های سازمان صداوسیما طرح شد. از سویی آقای افخمی به دنبال ساخت فیلم سینمایی شان بودند. درنهایت تفاهم دوسویه این شد که پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، تیم جدیدی بر سر کار بیاید.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه خاطرنشان کرد: البته آقای افخمی به عنوان کارشناس در زمان مقتضی در سری جدید برنامه هفت حضور پیدا خواهند کرد و از نظرات ایشان بهره گیری خواهد شد.

کریمان در پایان بیان داشت: ساختار سری جدید برنامه هفت متعاقبا تعیین و اعلام خواهد شد‌.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۱۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
برنامه هفت در دوره آقای افخمی، از نظر محتوایی به بلوغ رسید.من هر سه دوره هفت رو دنبال کردم،ولی دوره سوم به ارتقای سطح سینمای ایران خیلی کمک کرد. در ظاهر امر به نظر میرسه رک گویی اقای افخمی و ادبیات خاص آقای فراستی ، برای سینماگران و مردم باعث عقب گرد از سینما بشه، در صورتی که کاملا برعکسه. نمی شه این حقیقت رو کتمان کرد که یکی از دلایل اصلی اقبال مردم به سینما و همچنین رشد محتوایی فیلمها در دو سال اخیر، برنامه هفت و البته نقد های آقای فراستی است. امیدوارم دوره جدید این برنامه هم کیفیت قبل رو حفظ کنه و البته بهتر باشه.