تیم های خراسان رضوی و گچساران فینالیستهای لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور

تیم های خراسان رضوی و گچساران به فینال لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور صعود کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در مرحله نیمه نهایی این مسابقات که دیشب در سالن ورزشی شهید خوش سیما آمل برگزارشد، تیم های مخابرات خراسان رضوی و نفت وگاز گچساران با برتری در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان باشگاه های کشور به مرحله پایانی راه یافتند.

در یکی از دیدارها تیم جانبازان ومعلولان مخابرات خراسان رضوی با نتیجه 3بریک تیم سامان سوله آمل میزبان مسابقات را شکست داد و به عنوان نخستین تیم به دیدار نهایی صعود کرد.

همچنین در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی این مسابقات، تیم نفت وگاز گچساران با پیروزی 3بر2 مقابل تیم هیئت گرگان، حریف نماینده خراسان رضوی در دیدار نهایی شد.

امروز هم در دیدار رده بندی این مسابقات،تیم های سامان سوله آمل و هیئت گرگان برای کسب مقام سومی تلاش می کنند و تیم های نفت وگازوگچساران و هیئت جانبازان و معلولان مخابرات خراسان رضوی برای کسب جام قهرمانی این دوره به مصاف هم می روند.

سه تیم برتر این مسابقات جواز صعود در مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک والیبال نشسته باشگاه های کشور را کسب خواهند کرد.

مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته باشگاه های کشور باحضور هفت تیم ؛ مخابرات خراسان رضوی، شهرداری تبریز، نفت گاز گچساران، بیمه دانا گرگان، سامان سوله آمل، هیات ارداق قزوین و هیات رشت که از مرحله گروهی صعود کردند ، از چهارشنبه در سالن ورزشی شهیدان خوش سیمای آمل در دو گروه سه و چهار تیمی برگزارشد که دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار