کرمان؛

جمع آوری بیش از ۴۰۰ میلیون تومان زکات در بردسیر

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: بیش از ۴۰۰ میلیون تومان زکات طی پارسال در شهرستان بردسیر جمع آوری شده است.

جمع آوری بیش از ۴۰۰ میلیون تومان زکات در بردسیربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)  استان کرمان به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های محوری کمیته امداد در راستای تحقق شعار سال ایجاد اشتغال برای خانواده های تحت حمایت و توانمند کردن آنان است.

وی با بیان اینکه آمار بالای مددجویان تحت حمایت برای کمیته امداد افتخار نیست، افزود: با توجه به برنامه هایی که کمیته امداد در سال‌های گذشته به خصوص سال قبل اجرا کرده است تعداد قابل توجهی از خانواده‌های تحت حمایت توانمند و از تحت مستمری کمیته امداد خارج شده اند.

صادقی به مشارکت خوب مردم و خیران استان در پرداخت زکات اشاره و خاطر نشان کرد : بیش از ۴۰۰ میلیون تومان زکات طی پارسال در شهرستان بردسیر جمع آوری شده است که با توجه به بارندگی های سال گذشته و فروردین امسال پیش بینی می شود امسال جمع آوری زکات در استان رشد چشمگیری داشته باشد.

وی به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و یادآور شد: پارسال بالغ بر دو میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به ۱۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بردسیر پرداخت شده است و این خانواده ها به عنوان مولد به درآمدی چندین برابر مستمری کمیته امداد دست یافته اند.

صادقی به ارائه بسته‌های تشویقی به کارآفرینان اشاره کرد و گفت: کارآفرینانی که از فرزندان مددجویان تحت حمایت به کار گیرند در سال اول از پرداخت ۱۰۰ درصدی حق بیمه و در سال دوم از پرداخت ۵۰ درصدی حق بیمه فرد به کار گرفته شده معاف خواهند شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.