کرمان؛

۷ هزار و ۷۰۰ مددجوی کرمانی فاقد مسکن هستند

7 هزار و ۷۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فاقد مسکن هستند که از این تعداد سه هزار و ۵۰۰ خانوار در حوزه مسکن شهری و چهار هزار و ۲۰۰ خانوار در حوزه مسکن روستایی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،علی حاجی پور، سرپرست مدیریت تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمان گفت: یکی از فعالیت های اصلی کمیته امداد تامین مسکن برای محرومان جامعه است که به همین منظور طی پارسال 2 هزار و ۴۹۹ واحد مسکن شهری و روستایی مددجویان احداث و تکمیل شده است.
وی مقاوم‌سازی، احداث حمام، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و تخصیص اعتبار برای تعمیرات منزل مددجویی در قالب کلی و جزیی، تکمیل واحدهای نیمه‌تمام شهری و روستایی را از دیگر اقدامات این نهاد برای جامعه هدف تحت حمایت دانست و افزود: همچنین طی مدت یادشده هزار و ۷۵۷ چشمه سرویس بهداشتی و حمام مناسب با هزینه ای بیش از 2 میلیارد تومان برای مددجویان استان احداث شده است.
حاجی پور به آمار مددجویان فاقد مسکن در استان اشاره کرد و یادآورشد: 7 هزار و ۷۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فاقد مسکن هستند که از این تعداد سه هزار و ۵۰۰ خانوار در حوزه مسکن شهری و چهار هزار و ۲۰۰ خانوار در حوزه مسکن روستایی هستند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار